Piękna cera

Jak poprawić wygląd cery?

MamamiaMamamia - specjalista Tipy.pl
Piękna cera
1 z 8
Zauważyłaś, że twoja cera nie wygląda już tak dobrze jak kiedyś? Nie ma takiego blasku, i wciąż pojawiają się jakieś niedoskonałości. Ten problem pojawia się często i to wśród wielu osób. Przemęczenie czy zmiana pory roku często wpływają na niezbyt ładny wygląd skóry na twarzy. Zadbaj o nią moimi sposobami a przekonasz się jakie to proste.
1
sposoby na piękną cerę - krok 1
Pij dużo wody

Woda to podstawa każdej diety oraz ważny element, aby organizm funkcjonował prawidłowo. Pij 8 szklanek wody dziennie a pomożesz usunąć z organizmu toksyny, które niekorzystnie wpływają na wygląd twojej cery.

2
sposoby na piękną cerę - krok 2
Myj twarz

To bardzo ważne, aby myć twarz przynajmniej dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Niech ci do głowy nawet nie przychodzi, aby pozostawiać niezmyty makijaż na noc. Skutkiem takiego lenistwa będą na pewno zatkane pory co sprawi że pojawią się niechciane wypryski. Najlepiej jak będziesz przemywać twarz zimną wodą, która poprawi krążenie krwi. Nie osuszaj twarzy ręcznikiem, którym wycierasz całe ciało. Ja polecam szmatkę z mikrofibry którą możesz skutecznie usunąć makijaż, a później osuszyć twarz (taką szmatkę możesz kupić a perfumeriach Douglas).

3
sposoby na piękną cerę - krok 3
Nie zaczesuj włosów na twarz

Po kilku godzinach włosy się przetłuszczają, pojawia się na nich kurz czy też łupież. Wszystkie te czynniki niekorzystnie będą wpływały na skórę twojej twarzy. Staraj się zaczesywać włosy do góry, a te po bokach najlepiej zakładaj za uszy.

4
sposoby na piękną cerę - krok 4
Zabiegi kosmetyczne stosuj raz na dwa miesiące

Nie wpadaj w pułapkę nałogu chodzenia do kosmetyczki i ciągłego czyszczenia u niej twarzy. Zbyt częste zabiegi w salonach piękności powodują zakłócenie naturalnej równowagi skóry.

5
sposoby na piękną cerę - krok 5
Nawilżaj na noc

Powinnaś stosować zarówno krem na dzień jak i na noc. Jednak nałożenie odpowiedniego kremu na noc jest ważniejsze ponieważ w czasie snu skóra szybciej się regeneruje i tym samym wchłanianie kremu będzie lepsze.

6
sposoby na piękną cerę - krok 6
Zadbaj o cerę naturalnymi kosmetykami

Nie masz zaufania do zabiegów przeprowadzanych w salonach kosmetycznych. Zaglądnij do lodówki i wybierz się na targ po świeże warzywa. Maseczka z gęstej śmietany świetnie nawilży skórę i rozjaśni przebarwienia, możesz również przemyć sobie twarz wacikiem namoczonym w mleku co natychmiast pozwoli odświeżyć twoją skórę. Schłodzony plasterek pomidora trzy razy w tygodniu nakładany na skórę twarzy skutecznie usunie ciemne plamy i doda skórze blasku. Peeling z cukru i oliwy z oliwek pozbawi cię martwego naskórka i poprawi krążenie krwi.

7
sposoby na piękną cerę - krok 7
Sen

Najprostszym z wszystkich zabiegów kosmetycznych i zarówno jednym z najskuteczniejszych jest sen. Jeżeli twój sen nie trwa 7-8 godzin dziennie nie dziw się, że skóra jest pomarszczona i matowa, a wokół oczu pojawiają się obrzęki i ciemne obwódki.

?

Wskazówki
* Zastosuj te kilka prostych i tak naprawdę mało kosztownych zabiegów a zobaczysz że w niedługim czasie twoja skóra nabierze nowego blasku. Nie musisz biegać non stop do kosmetyczki, aby poprawić swój wygląd.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

ogórek na oczy
maseczka z zielonej glinki
parówka na twarz

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

topielica
17.10.2013
Można też od czasu do czasu wprowadzic małe zmiany i przemywac twarz srebrem koloidalnym -daje fajne efekty.
AnnaRo
19.03.2013
Myślę, że warto też wprowadzić do diety składniki, które dobrze działają na skórę: marchew, pestki dyni, słonecznik, oliwę z oliwek, pokarmy bogate w witaminy A i E oraz cynk. Dodatkowo wyeliminować kawę, a czarną herbatę zastąpić np. naparem z bratka.
zuziazyl
19.10.2012
Cenne rady na pewno spróbuje je wykorzystać mam nadzieję że będę bardziej promienna i zadbana.