włóczka z gazety

Jak zrobić włóczkę z gazety?
FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl

Włóczka z gazety - to brzmi nieprawdopodobnie. To już jest naprawdę eko. Z takiej włóczki możemy zrobić naprawdę fajne rzeczy, niestety nie wszystko, ubrań nie zrobimy bo co w przypadku kiedy się zmoczą? Jestem jednak pewna, że znajdziesz coś dla siebie do zrobienia z gazetowej włóczki. Może podkładki pod talerzyki? Maty na stół? Ozdobne ramki na zdjęcia? Wszystko zależy od Ciebie.
P

* gazety,
* nożyczki,
* wrzeciono.

1
włóczka z gazety krok 1
Weź całą stronę z gazety i złóż ją na pół po czym jeszcze raz na pół.
2
włóczka z gazety krok 2
Za pomocą nożyczek potnij teraz złożoną stronę na paski o szerokości 1,5 cm.
3
włóczka z gazety krok 3
Pierwszy pasek zwiń jak widać na zdjęciu.
4
włóczka z gazety krok 4
Owiń teraz zwinięty pasek wokół wrzeciona, aby móc bez problemu zacząć proces zwijania włóczki z gazety.
5
włóczka z gazety krok 5
Użyj wrzeciona do zwijania gazety w tym samym kierunku, w którym został zwinięty pierwszy pasek.
6
włóczka z gazety krok 6
Gdy skończy Ci się jeden pasek po prostu przyłóż do niego drugi tak, żeby ich końce na siebie zaszły i zwiń je ze sobą w tym miejscu mocno.
7
Kontynuuj zawijanie, dopóki nie uzyskasz pożądanej długości gazetowej włóczki. Jest to dość żmudny i czasochłonny proces. Ale przy odrobinie samozaparcia i podzielenia sobie pracy na kilka dni możesz zrobić naprawdę imponującą ilość takiej włóczki.
?

Wskazówki
* Użycie wrzeciona jest opcjonalne. W znacznym stopniu pomoże Ci ono zrobić włóczkę z gazety. Jeśli jednak nie masz wrzeciona możesz z powodzeniem zrobić włóczkę i bez niego. Potrwa to jedynie nieco dłużej.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane