Kostiumy kąpielowe

Jak wybrać kostium kąpielowy?

KiciaKicia - specjalista Tipy.pl
Kostiumy kąpielowe
1 z 6
Każda z nas chce wyglądać na plaży jak najlepiej. Oczywiście chcemy, aby strój kąpielowy był skąpy, aby móc opalić jak najwięcej ciała, jednak chcemy również przyciągać wzroki innych osób na plaży - i to nie spojrzenia pełne litości, ale pełne aprobaty. Wybór stroju kąpielowego nie jest sprawą prostą. To co na modelkach wygląda wspaniale to niekoniecznie będzie wyglądać tak na nas. I odwrotnie - zwykły i przeciętny kostium kąpielowy na wystawie sklepu może wyglądać świetnie dopiero wówczas, gdy go na siebie założymy. Wybierając strój kąpielowy musimy się kierować nie tylko modą czy kolorem, ale również fasonem. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek wyboru stroju kąpielowego dla różnych typów sylwetki.
1
Strój kąpielowy dla gruszki
Kostium kąpielowy dla gruszki

Figura gruszki - obwód w biodrach większy niż obwód w piersiach. Ramiona dość drobne, piersi stosunkowo małe, szczupła talia. To co musisz zrobić to wyszczuplić biodra, powiększyć piersi i poszerzyć ramiona. Jak to zrobić? Wybierz strój z dołem mocno wyciętym na biodrach - mocno wycięte figi wydłużą nogi i wyszczuplą biodra. Wystrzegaj się bokserek oraz mini spódniczek. Aby powiększyć biust wybierz strój z wkładkami powiększającymi. Góra powinna być dość mocno zabudowana.

2
Strój kąpielowy dla małych piersi
Małe piersi, szczupłe biodra - chłopięca figura

Jeśli masz małe piersi to z pewnością chciałabyś je optycznie powiększyć. Jak to zrobić? Wybierz strój kąpielowy z falbankami na piersiach lub z wkładkami powiększającymi (lub usztywniającymi). To samo dotyczy powiększenia bioder i nadania im kobiecego kształtu. Jeśli nie znajdziesz kostiumu, którego dół ma falbanki to wybierz przynajmniej taki, który jest wiązany na biodrach. Unikaj natomiast strojów, których góra wykonana jest z samego materiału, bez usztywnienia.

3
Strój kąpielowy - duży brzuch
Duży brzuszek

Jeśli masz sporo tłuszczyku na brzuchu to z pewnością będziesz chciała go ukryć. Wybierz strój kąpielowy jednokolorowy, matowy, w kolorze stonowanym. Jeśli chcesz kupić sobie tankini (jak na zdjęciu po lewej) wybierz takie, którego top nie będzie cię zbytnio opinać. Najlepiej jest jednak wybrać strój kąpielowy jednoczęściowy, z mocno wyciętymi figami oraz nisko ciętym dekoltem, które to odwrócą uwagę od środka twojego ciała.

4
Strój kąpielowy - duży biust
Duży biust

Jeśli masz rozmiar piersi w rozmiarze D lub większy, to zdecyduj się na trójkątne miseczki, które będą dobrze podtrzymywać twój biust. Wycięcie w biustonoszu powinno być jak największe - im mniejszy dekolt w stroju kąpielowym, tym twoje piersi będą wydawały się większe. Koniecznie wybierz kostium kąpielowy z usztywnieniem na piersi i szerokimi ramiączkami.

5
Strój kąpielowy - rozmiar  Plus
Rozmiar Plus

Jeśli nosisz duży rozmiar to z pewnością chciałabyś ukryć nieco fałdki i je spłaszczyć. Jeśli tak, to wybierz kostium kąpielowy, którego ramiączka idą w linii pionowej lub przekątnej. Wystrzegaj się ramiączek zaokrąglonych. Wybierz strój matowy, bez połyskujących części i najlepiej jednokolorowy. To, że masz lekką nadwagę nie oznacza, że masz wystrzegać się mocno wyciętych strojów kąpielowych - wręcz przeciwnie. Mocno wycięty dół wydłuży i optycznie wyszczupli twoje biodra. Wybierz strój kąpielowy z usztywnieniem na biust. Pamiętaj, aby wybrać dobry rozmiar. Za mały strój uwydatni fałdki tłuszczu.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

ai
10.06.2014
No taki stój trzeba wybrać na plaże aby męskie oczy pieścił.