Auto

O czym lubią rozmawiać chłopcy?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Kobiety mają reputację strasznych gaduł, ale wszyscy wiemy kto jest tak naprawdę winowajcą. Jeśli chcesz najnowszych plotek największe szanse, aby je usłyszeć będziesz miała w lokalnej knajpie gdzie mężczyźni spotykają się na piwo a nie w damskiej toalecie. Mężczyźni po prostu uwielbiają wyciągać wszystkie brudy i wiedzą wszystko o wszystkich. Wydaje się że nic nie są w stanie przeoczyć. Czy zastanawiałaś się o czym mówią faceci, kiedy obcują z innymi mężczyznami. Oto top 8 tematów które zazwyczaj poruszają.
1
Samochody

Auta to ich ulubiony temat. Nie ma rozmowy bez poruszenia chociaż na chwilę tego tematu i niezależnie czy mężczyzna jest młody czy stary. Chwalą się między sobą swoimi samochodami, porównują je. Zazdroszczą mężczyznom, którzy mają najnowsze modele. Opowiadają o sytuacjach jakie mieli na drodze. Popisują się ruszając z piskiem opon czy kręcąc kółka na parkingu.

2
Sport

Wydaje się ze faceci nie mają bardziej emocjonującego tematu niż sport. Przeżywają porażki, skaczą pod sufit jak ich drużyna wygrywa. Czy to jest piłka nożna, koszykówka, żużel czy inny sport faceci po prostu uwielbiają go. Potrafią godzinami obgadywać statystyki mówiące o ich ulubionych drużynach czy zawodnikach.

3
Kobiety

To również jeden z ulubionych tematów mężczyzn. Czasem tylko porównują temat własnych kobiet. O wiele bardziej lubią mówić o kobietach, które znają z widzenia czy przez innych znajomych. Lubią komentować ich wygląd, zachowanie i sposób bycia. Często krytykują ale równie często się zachwycają.

4
Sprośne dowcipy

Wydaje się że nasi chłopcy chcą wykorzystać wszystkie swoje sprośne dowcipy w towarzystwie swoich kumpli – myślę, że to dobrze bo nie robią tego wówczas przy nas. Oszczędzi ci trochę wstydu gdyby miał wypalić na imieninach u twojej babci z takim sprośnym kawałem. Chłopcy tacy już są a w swoim towarzystwie mogą zachowywać się swobodnie. Bekają, jedzą hamburgera na raz i przeklinają.

5
Dni chwały

Uwielbiają po prostu chwalić się sytuacjami jakie miały miejsce w przeszłości. Wygrane nagrody, zyskane uznania, czy puchary sportowe. Kochają dowartościowywać się swoimi sukcesami. Szczególnie gdy widzą podziw i zachwyt swoich kolegów.

6
Wypadki i kontuzje jakich doznali

Chyba każdy facet miał kiedyś złamaną nogę, skręconą rękę czy inną kontuzję. Jak już rozmowa zejdzie na taki temat to wydawać by się mogło, że nie ma końca. Prześcigają się między sobą który z nich doznał większych obrażeń. Opowiadają ze szczegółami moment wypadku, przebieg pobytu w szpitalu i rehabilitacji – nie mogą się powstrzymać.

7
Polityka

Mężczyźni uwielbiają wyrażać swoje poglądy polityczne. Choć często prowadzi to do gorącej dyskusji nie mogą odpuścić sobie tego tematu. Zazwyczaj ci starsi wchodzą na te tematy, i ci którzy są fanatycznymi zwolennikami danej partii politycznej. Mile zapowiadająca się rozmowa potrafi doprowadzić wręcz do kłótni gdyż fani życia politycznego są bardzo podobni do kibiców ulubionego klubu sportowego.

8
Seks

Młodzi czy starzy zawsze poruszają ten temat. Szczególnie koledzy są ciekawi jak ich kumpel spotyka się z nową dziewczyną jaka ona jest. Ale spokojnie - na początku związku zdarza im się coś niecoś zdradzić ale na późniejszym etapie waszego związku nie prysną ani słowa. Często w takich rozmowach fantazjują bądź wyolbrzymiają sytuacje w których ponoć byli. Chwalą się podbojami seksualnymi i wyliczają ogrom kobiet które na nich „leciały”.

?

Wskazówki
* To tylko 8 rzeczy o których mężczyźni lubią mówić, ale jest ich o wiele więcej. Mężczyźni wolą rozmawiać o konkretnych rzeczach i do wielu tematów podchodzą na chłodno. Kobiety z kolei do wielu spraw podchodzą bardzo emocjonalnie.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Gamer
03.11.2016
Debilny artykuł bazujący na stereotypach. Nie lubię gadać ani o sporcie ani o samochodach, bo mam akurat inne pasje (jak wielu mężczyzn). Nie lubię też poruszać przy kumplach tematu kobiet i seksu, nie przepadam za dzieleniem się z kumplami czymś takim.
tenon
22.01.2016
Stereotypowe bardzo. Na większość wymienionych tematów nigdy nie rozmawiam.