AVG

Jak korzystać z AVG Anti-Virus?
muszka - specjalista Tipy.pl

Dobry program antywirusowy to podstawa. Chroni on nasz komputer przed infekcjami i utratą danych. W dobie Internetu to jednak za mało. Potrzeba wiele zaawansowanych opcji, które nadążą za oczekiwaniami użytkowników. W cyklu dobre i darmowe programy komputerowe - dziś o programie antywirusowym AVG Anti-Virus.
1
AVG Anti-Virus
Główną zaletą tego programu jest polski interfejs. W programach antywirusowych w obcej wersji językowej trudno nam się połapać o co chodzi (zaawansowane słownictwo utrudnia pracę). Tutaj nie mamy tego problemu. Ponadto jest on bezpłatny (ale wcale to nie oznacza, ze to program wątpliwej jakości). Ten program antywirusowy ma wiele składników zabezpieczających takich jak : Anti-Virus, Anti-Spyware, LinkScanner, Ochrona rezydenta, Family Safety, LiveKive, Skaner poczty e-mail, Anti-Rootkit, Składnik PC Analyzer, Iidentity Procetcion. Połączenie tych wszystkich składników gwarantuje doskonałą ochronę naszego komputera.
2
Pierwsze dwa wymienione składniki chronią przed wirusami płynącymi z Internetu czy też z nieznanych nośników oraz chronią przed złośliwymi oprogramowaniami reklamowymi i szpiegującymi. Takie oprogramowania mogą bez naszej wiedzy wyłudzać od nas dane. Jednak ten składnik programu AVG chroni nas przed tym. Aby mieć pełną ochronę- aktualizuj bazę tego składnika klikając po lewej stronie AKTUALIZUJ TERAZ.
3
Program też skanuje naszą pocztę e-mailową, strony internetowe, na które wchodzimy. Daje to ciągłą i kompleksową ochronę. Jeśli nie jesteśmy pewni co do” czystości” pliku, który otrzymaliśmy na pocztę e-mailową, możemy zeskanować go programem AVG. Klikamy prawym przyciskiem myszy na pobrany plik i wybieramy opcję Testuj za pomocą programu AVG. Program zeskanuje plik. Po zakończeniu akcji wyświetli nam się raport, czy plik był zakażony, czy też nie. Daje to nam pełną swobodę, ponieważ nie musimy skanować całego dysku- możemy również zeskanować wybrany plik.
4
Dużym plusem tego programu antywirusowego jest Anti-Rootkit, który przeszukuje biblioteki DLL i sterowniki w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania. Jest to bardzo przydatna i zaawansowana opcja. Możesz śledzić wydarzenia i zawiadomienia, które generuje program. Kliknij Historia -> Dziennik historii zdarzeń. Znajdziesz tam wszelkie informacje na temat aktualizacji i zakażeń.
5
Podsumowując możliwości tego programu antywirusowego uważam, ze to idealny program- niezwykle prosty w obsłudze, darmowy i z polskim interfejsem. Polecam przetestowanie tego programu.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane