nuda

Jak zabić nudę?

muszka - specjalista Tipy.pl
Któż z nas się nie nudził? Uczucie nudy towarzyszy nam przy oczekiwaniu, np. w kolejce do lekarza, w podróży czy przy nadmiarze wolnego czasu w domu. Jest na szczęście mnóstwo sposobów, aby nudy się pozbyć. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek.
1
Tam gdzie nie masz dostępu do Internetu, warto poczytać książkę. Jeśli wiesz, że przez długi czas nie będziesz miała co robić, weź ze sobą dobrą książkę i po prostu zatop się w lekturze. Książka jest jednym z lepszych sposobów na zabicie czasu, a ponadto dokształca i zapewnia dużo rozrywki i pobudza wyobraźnię czytelnika. W kolejce do lekarza czy w pociągu możesz również rozwiązywać krzyżówki. Jest to sposób nie tylko na nudę. Krzyżówki rozwijają nasz zasób słownictwa, powiększają naszą wiedzę o świecie. Oprócz klasycznych krzyżówek jest dostępne również tzw. sudoku. Są to krzyżówki, lecz zamiast słów wpisuje się liczby. Nie potrzeba jednak być do tego geniuszem matematycznym - wystarczy tutaj liczenie do dziesięciu coraz zdolność logicznego myślenia.
2
Jeśli podczas oczekiwania masz do dyspozycji więcej przestrzeni i jesteś sama - możesz poćwiczyć - kilka skłonów, brzuszek czy nawet pompek. Możesz także pobiegać. Będzie to dobre spożytkowanie czasu przy jednoczesnym rozwijaniu naszej kondycji fizycznej.
3
Gdy czekasz i masz ze sobą telefon komórkowy - możesz pograć w gry. Zazwyczaj w telefonie standardowo jest wgranych kilka gier, które są o różniej tematyce, np. wyścigi, gry logiczne itd. Na pewno znajdziesz coś dla siebie. Takie gry potrafią „wciągnąć”. Aż sama się zdziwisz ile czasu spędzisz grając w tego typu gry.
4
Podczas nudy możesz także kupić gazetę i poczytać wiadomości. W gazetach znajduje się też wiele ciekawych artykułów na każdy temat a także ciekawostek i nowinek technicznych. Zabijesz czas i zarazem będziesz lepiej doinformowany.
5
Gdy masz dostęp do Internetu - masz więcej możliwości. Możesz pograć w gry online, porozmawiać ze znajomymi za pośrednictwem komunikatorów, pooglądać śmieszne obrazki i filmiki, poczytać blogi internetowe, ściągnąć pocztę elektroniczną, poczytać wiadomości i nowinki ze świata, porozmawiać na czacie, poczytać ciekawostki naukowe, posłuchać muzyki online, pooglądać zdjęcia znajomych, poszerzać swoją wiedzę. Każdy na pewno znajdzie coś odpowiedniego dla siebie w zależności od oczekiwań i preferencji. Internet daje nieograniczone możliwości - wystarczy po nie sięgnąć!
Strona 1 z 2

Powiązane porady

bańki mydlane
ferie zimowe z dzieckiem
ćwiczenie umysłu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane