nauczycielka przy tablicy

Jak podziękować nauczycielowi?

haniahania - specjalista Tipy.pl
Zbliża się koniec roku szkolnego. Warto pomyśleć o jakimś drobnym upominku dla nauczyciela, aby podziękować mu za cały rok pracy. Zapomnijcie o kolejnych czekoladkach czy długopisach. Nie ma sensu co roku kupować tego samego i popaść w rutynę. Zaskoczcie nauczyciela czymś nowym. A jeśli macie jakieś inne pomysły wpisujcie śmiało w komentarzach.
1
Napiszcie dla nauczyciela wiersze, rymowanki, listy z podziękowaniami. Zostawcie je dla niego na biurku przed lekcją, tak jakby miały być podrzucone lub wręczcie je oficjalnie nauczycielowi.
2
Wręczcie nauczycielowi koszulkę lub kubek ze zdjęciem Waszej klasy.
3
Zaskocz nauczyciela przygotowanym śniadaniem. Kupcie jakieś muffiny, zróbcie kawę.
4
Kupcie nauczycielowi kolorowe, plastikowe teczki, w których mógłby przechowywać swoje materiały czy różne inne rzeczy.
5
Przygotujcie nauczycielowi książeczkę z waszymi wpisami. Zapiszcie za co jesteście wdzięczni, przypomnijcie ciekawe i śmieszne sytuacje, które miały miejsce w trakcie roku szkolnego. Dodajcie ciekawe rysunki czy zdjęcia. Nauczyciel powinien się ucieszyć.
6
Podarujcie nauczycielowi kwiaty z dołączoną wizytówką. Zróbcie ją samodzielnie. Niech każdy z Was się na niej podpisze. Jeśli w klasie macie kogoś ze zdolnościami artystycznymi możecie zrobić kwiaty z bibuły czy materiału. Będą dużo fajniejszym prezentem niż kwiaty kupione w sklepie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane