wątroba

Jak oczyścić wątrobę z toksyn?

Boorka - specjalista Tipy.pl
wątroba
1 z 8
Wątroba może być opisana jako narząd oczyszczający organizm. Jest to drugi co do wielkości organ w ciele człowieka i wykonuje rozmaite czynności, dlatego ważne jest, aby o nią zadbać. Do niektórych funkcji wątroby należą regulacja tłuszczów, balans hormonów i wspomaganie trawienia. Istnieje szereg produktów, które mogą pomóc w oczyszczeniu wątroby dzięki czemu poprawią jej funkcjonowanie.
1
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 1
Marchewka.

Marchewka to warzywo bogate w beta-karoten, dzięki czemu pomaga regulować poziom cukru we krwi i zmniejszyć stan zapalny w organizmie. Jest ona dobrym źródłem energii i łatwo można ją włączyć do diety. Podczas konsumpcji żywności, która oczyszcza wątrobę, ważne jest, aby wybierać produkty świeże i ekologiczne.

2
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 2
Czosnek.

Czosnek to produkt, który oczyszcza i wzmacnia przepływ krwi. Zawiera duże ilości allicyny i selenu, które pomagają oczyścić wątrobę i nerki.

3
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 3
Cytryna.

Cytryna może być spożywana w formie soku, który w tym wypadku jest pełen witaminy C, przeciwutleniaczy i składników alkalizujących. Dzięki nim oczyścisz również pęcherzyk żółciowy, nerki, przewód pokarmowy i płuca. Na dobre trawienie wypij sok z połowy cytryny zmieszany z ciepłą wodą.

4
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 4
Zielone warzywa liściaste.

Zielone warzywa są bogate w chlorofil, które z łatwością pochłaniają wszelkie toksyny z krwi. Spożywaj warzywa takie jak szpinak, gorczyca i rukola. Są one również doskonałym źródłem błonnika i mogą być spożywane w postaci surowej, ugotowanej lub soku.

5
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 5
Burak.

Burak zawiera substancję chemiczną zwaną betainą, która stymuluje komórki wątroby. Ochrania również wątrobę i drogi żółciowe, które są niezwykle ważne w procesie trawienia. Burak jest źródłem wielu witamin i minerałów. Nie tylko pomaga w oczyszczeniu wątroby, nerek i pęcherzyka żółciowego, ale i pomaga wyrównać poziom cukru we krwi.

6
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 6
Wyciąg z ostu.

Wyciąg z ostu zawiera przeciwutleniacz, który blokuje toksyny. Wyciąg z ostropestu jest dostępny w tabletkach i może być spożywany codziennie przez długi okres czasu.

7
oczyszczanie wątroby z toksyn - krok 7
Herbata z mniszka lekarskiego.

Mniszek lekarski ma właściwości przeciwutleniające i oczyszczające krew. Jest to lek ziołowy używany od wieków. Korzeń mniszka działa jak tonik dla wątroby. Owa herbata może mieć właściwości zarówno zapobiegawcze jak i naprawcze. Spróbuj ją wprowadzić do codziennej diety.

?

Wskazówki
* Pomijając wszystkie wyżej wymienione produkty, tym podstawowym jest woda. Nie musisz spożywać ich wszystkich naraz, jednak dobrze jest być świadomym istnienia takich możliwości.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

Zaparcia
jak leczyć gazy?
kamienie żółciowe

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane