zielona herbata

Jak oczyścić organizm z toksyn? Domowe sposoby

zielona herbata
1 z 4
Na twoim ciele wciąż pojawiają się pryszcze? Czujesz się ociężały? Masz problemy z trawieniem? Palisz? Pijesz? To może być powodem intoksykacji organizmu. Źródłem toksyn są również spaliny, niezdrowe odżywianie się itp. Od czasu do czasu warto więc zadbać o detoks. Powinniśmy oczyścić nasz organizm z wszelkich nieczystości. Tak naprawdę wystarczy zrobić jednodniową głodówkę, by poczuć się lepiej. Często jednak głodówka może być niebezpieczna dla zdrowia, w szczególności, jeżeli prowadzimy aktywny tryb życia. Z jednego dnia zróbmy więc tydzień i zadbajmy o oczyszczenie organizmu.
P

* grejpfruty
* woda
* zielona herbata
* jajka
* warzywa
* owoce

1
detoks organizmu - sposób 1
Aby oczyścić organizm, powinniśmy najpierw wstrzymać przypływ toksyn do organizmu. Zapomnijmy więc o słodyczach i śmieciowym jedzeniu. Lepiej odsuńmy od siebie smażone potrawy. Zapomnijmy też o mięsie. Przerzućmy się na warzywa i owoce. Do tego białko, np. gotowane jaja, ser biały (o żółtym mowy nie ma).

Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę. Ograniczmy przyprawy. Możemy pić raz dziennie niesłodzoną kawę.
2
detoks organizmu - sposób 2
Znane ze swych właściwości oczyszczających są przede wszystkim grejpfruty. Dlatego warto jeść ten owoc na deser po śniadaniu, czy obiedzie. Grejpfrut oczyszcza z toksyn, ale także dobrze działa na trawienie.

Pamiętajmy, by jeść go bez cukru.

Możemy też wyciskać z niego sok.
3
detoks organizmu - sposób 3
Zadbaj o odpowiednie płyny. Pij dużo wody, wypłukuje ona toksyny z organizmu. Wypełnia też żołądek, przez co zmniejsza nasze łaknienie.

Zielona herbata również znana jest z silnych właściwości oczyszczających. Doskonale działa również na trawienie.

Możemy także pić kieliszek wina po obiedzie. Ta niewielka dawka ureguluje naszą przeminę materii. Wino zawiera również antyutleniacze. W niewielkich ilościach jest więc bardzo zdrowie. W czasie diety oczyszczającej nie powinniśmy pić jednak dużych ilości alkoholu, gdyż zaaplikujemy sobie dużą dawkę toksyn.
?

Wskazówki
* Dieta oczyszczająca przyspiesza również przemianę materii i powoduje utratę wagi. Jeżeli więc nie chcesz chudnąć, zastanów się nad inną opcją detoksu. Możesz po prostu pić zieloną herbatę (albo spożywać to, co w niej najlepsze w postaci suplementu diety - zobacz tutaj) lub mieszankę ziół, która zapewni Ci oczyszczenie z toksyn.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

piwo
woda z cytryną
Dziecko je owsiankę

Podobne porady

Komentarze (25)

* Pola wymagane

yqd74213
19.08.2016
Też miałam problem z oczyszczaniem organizmu, próbowałam już wszystkiego do czasu aż znalazłam świetny poradnik :) gdyby ktoś chciał go zobaczyć to znajduje się tutaj:
https://czystyorganizm.wordpress.com/
kasiaosta
29.06.2015
Oczyszczenie organizmu z toksyn to pierwszy krok jeśli chcemy schudnąć, tak właśnie działa acetomale, oczyszcza i hamuje apetyt.
oemapazdrowia
07.06.2015
Witam! Najlepiej sięgać po produkty bogate w błonnik, bowiem ma on właściwości wspomagające oczyszczanie. Dobrym wyborem będzie także w pełni naturalny preparat Błonnik Witalny, który wspomaga nie tylko oczyszczanie organizmu ze zbędnych złogów i toksyn. Uzupełnia on także niedobory błonnika pochodzącego z pokarmów. Dzięki zawartości nieprzetworzonych łusek babki płesznik oraz nasion babki jajowatej pomoże uporać się z nadwagą, usprawnić funkcjonowanie przewodu pokarmowego, a także uregulować poziom cukru we krwi i zapobiec powstawaniu miażdżycy. Więcej w tym temacie można przeczytać na stronie czystejelito.eu gdzie serdecznie zapraszam.

Pozdrawiam
Jolanta Piwowarczyk
Online Ekspert marki Mapa Zdrowia
baskaolaf
04.06.2015
A ja na regeneracje wątroby i oczyszczenie organizmu toksyn mam inne sposoby http://watroba.dozdrowia.com/naturalne-lekarstwa-watroba.php Skutkują i próby wątrobowe lepsze
XX
28.04.2015
Każdy internetowy artykuł dietetyczny powinien być opatrzony frazą:
"Stosowanie jakichkolwiek porad żywieniowych należy KONSULTOWAĆ Z WYKWALIFIKOWANYM LEKARZEM DIETETYKIEM".
KasiaSzulik
12.04.2015
Dobrze jest pić zieloną herbatę, unikać przetworzonych produktów, jeść dużo warzyw ale można także wspomagać się naturalnymi suplementami, takimi jak acetomale.
piotr
11.02.2015
Nie jedzmy dużo pomidorów, gdyż surowe źle działają na skórę..gratuluje wiedzy! rece opadaja,bez komentarza..
raf
22.12.2014
nie ma "smeiciowego jedzenia" sa "smieci" i jest "jedzenie"
nova
22.12.2014
Stek bzdur. Tyle mogę powiedzieć na temat powyższego artykułu. Grejpfruty i inne owoce powinniśmy jeść na czczo a nie po posiłku. Wtedy najlepiej, najszybciej i najskuteczniej oczyszczą organizm i wchłoną się. Picie dużej ilości wody to też mit. Nadmierna ilość wody rozpuszcza soki żołądkowe, więc należy pic wodę z umiarem, Najlepiej jeść dużo sałatek i owoców zawierających sporą ilość wody. A już informacja o pomidorach zwaliła mnie z nóg. Nie mogę tych bredni czytać. Ktoś kto to pisze powinien brać odpowiedzialność za te treści, bo wprowadza ludzi w błąd. Wesołych, zdrowych Świąt wszystkim życzę.
Mit
22.12.2014
Moja żona od co najmniej roku wyciska 2 - 3 czerwone grapefruity dziennie po czym pije ich sok, oraz zjada 1 białego grapefruita i jest bardziej "toksyczna" niż kiedykolwiek wcześniej!