Warkocz dookoła głowy

Jak zrobić warkocz dookoła głowy?·

Boorka - specjalista Tipy.pl
Warkocz dookoła głowy
1 z 11
Warkocz dookoła głowy jest wspaniałą fryzurą na lato i na plażę. Warkocz ten z powodzeniem zastąpi nawet najpiękniejszą opaskę do włosów. Stanowi doskonałe dopełnienie każdej stylizacji. Wbrew pozorom wykonanie takiego warkocza nie jest trudne w i nie wymaga od nas wiele wysiłku. Wystarczy odrobina cierpliwości, a efekt końcowy was zaskoczy. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w zrobieniu niebanalnej fryzury. Powodzenia.
1
Warkocz dookoła głowy 1
Rozdziel fragment włosów, który przeznaczysz na warkocz i odchyl na bok, najlepiej za pomocą grzebienia ze szpikulcem.
2
Warkocz dookoła głowy 2
Warkocz będzie spleciony od ucha do ucha. Zaczynając od jednego ucha (nie od środka) uformuj 3 pasma włosów.
3
Warkocz dookoła głowy 3
Rozpocznij tak jak w przypadku francuza przekładając jeden z bocznych fragmentów włosów nad środkowym, pozostawiając na boku ostatni fragment.
4
Warkocz dookoła głowy 4
Przełóż ostatni z trzech fragmentów nad nowym środkowym fragmentem.
5
Warkocz dookoła głowy 5
Trikiem w przypadku warkocza plecionego dokoła głowy jest dodawanie nowych mniejszych sekcji po boku. Jeśli wybierasz sekcję od strony czoła, kontynuuj plecenia sekcji po drugiej stronie, nie dodając do niej żadnych nowych włosów.
6
Warkocz dookoła głowy 6
Kontynuuj warkocz w stylu francuskim od strony czoła, poprzez dodawanie nowych sekcji, przy czym pamiętaj nie dodawać żadnych fragmentów w drugiej bocznej sekcji włosów.
7
Warkocz dookoła głowy 7
Możesz zacząć zauważać rezultat, iż z tyłu jest normalny warkocz, natomiast od strony czoła - francuz.
8
Warkocz dookoła głowy 8
Zobacz zdjęcie.
9
Warkocz dookoła głowy 9
Kiedy skończysz plecenie całego odcinka, zakończ warkocz małą elastyczną gumką i ukryj za uchem, i rozpuść resztę włosów.
10
Warkocz dookoła głowy 10
Pamiętaj o dobrym przypięciu, szczególnie jeśli wychodzisz na imprezę. W takim wypadku możesz dodać nieco akcesoriów, a z reszty włosów upnij kok.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

warkocz
Warkocz z 4 pasm
warkocz francuski

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

snowarskakarolina
01.04.2017
Skorzystam na pewno :) opisane fajnie.
eva
12.02.2015
zrobisz go sama ale na zdjęciach widac że pani nie robi go sama
abce
12.02.2015
Zrobie ją sama , tak jak pani na zdjęciu robi ją sama, he he.
Ola1981
12.02.2015
Szczerze wątpię, by była to fryzura do samodzielnego wykonania... Chyba, że ktoś ma czas na godzinne czesanie przed lustrem. Ja tam wolę mojego kucyka - w ciągu minuty jestem uczesana :)
paula_1505
19.08.2013
Jeśli nie umiecie zrobić tego warkocza jest inny łatwiejszy sposób. Tuż nad uchem zróbcie warkocza i przenieście go na drugą stronę. Przypnijcie wsuwką :)
Anna
05.11.2012
Instrukcja nie jest ani praktyczna ani pomocna.