hotmail

Jak założyć konto hotmail?

Słyszałaś/łeś kiedyś o hotmailu? W Polsce nie jest on na zbyt popularny, ale często jesteśmy zmuszeni go założyć, gdyż wiele osób za granicą go używa. Na początku z pewnością nie będziemy się mogli w nim "połapać" i nie rozgryziemy od razu jak się go używa. Hotmail posiada bowiem wiele funkcji, które mogą ułatwić życie, jednak najpierw trzeba je odkryć i zrozumieć. Jeżeli myślisz o założeniu konta na hotmailu, to polecam Ci ten artykuł, gdzie opiszemy jak takie konto założyć i jak korzystać z podstawowych funkcji hotmaila, czyli z samego maila i messengera.
P

* komputer
* Internet

1
Aby założyć konto znajdź stronę startową hotmaila. Nie jest to trudne, wystarcz wpisać w wyszukiwarkę internetową. Strona jest sporządzona w języku angielskim, gdyż hotmail to między narodowy serwis.
Aby założyć konto musisz przenieść wzrok na lewą stronę. Zauważysz tam napis "Sign Up", co znaczy zapisz się (zarejestruj). Kliknij w niego.
2
Następnie musisz wypełnić formularz rejestracyjny. Przede wszystkim wymyśl adres swojego maila. Gdy już go wpiszesz sprawdź czy jest on dostępny. Jeżeli nie, możesz skorzystać z podpowiedzi hotmaila np. jeżeli chciałaś/łeś mieć adres: andromeda@hotmail.com, ale jest on już zajęty, możesz dodać cyfry na końcu np. andromeda245@hotmail.com. Możesz też oczywiście wymyślić zupełnie inną nazwę. Jeżeli adres jest dostępny, możesz przejść dalej.
3
Następnie musisz stworzyć hasło i je potwierdzić. Hasło może się składać z dowolnych znaków, minimalnie sześciu.
Ważne są też kroki w razie utraty hasła. W ich celu, musisz podać alternatywny adres email lub wybrać i odpowiedzieć na pytanie pomocnicze. Jeżeli zapomnisz hasła, wystarczy, że odpowiesz na pytanie lub każesz wysłać link na maila, a hasło będzie mogło zostać zresetowane.
4
Następnie musisz podać swoje dane, czyli imię, nazwisko, kraj, region kraju, kod pocztowy, płeć, rok urodzenia. Są to dane obowiązkowe.
Jak już je wypełnisz, wpisz kod z obrazka i voila! Konto zostało utworzone.
5
Hotmail ma wiele możliwości. Najczęściej jednak używa się samego maila i msn, czyli komunikatora. Aby czatować z kimś online musisz mieć tę osobę w znajomych. Musicie się więc dodać i zaakceptować zaproszenie. Następnie musisz ją znaleźć w zakładce "Hotmail >> Kontakty" lub po prostu w zakładce Messenger. Tam zobaczysz jacy znajomi są online i możesz z nimi rozmawiać.

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

ted
28.11.2016
super