zapomniane hasło

Jak odzyskać hasło do maila?

Każdemu może się to zdarzyć. Zapomnienie hasła do maila w dobie Internetu może być nie lada problemem. Jeżeli nie możemy przypomnieć sobie naszego szyfru, będziemy załamani. Co robić? Cóż, z pewnością pierwsze, co Ci przyjdzie do głowy to "będę musiał/a założyć nowe konto". Bez paniki! Zapomnienie hasła do maila, to nie koniec świata. Każde konto jest ubezpieczone na taki wypadek. Musisz wykonać tylko kilka prostych ruchów, aby odzyskać dostęp do swojej skrzynki pocztowej. Jeżeli więc spotkał Cię taki los, to pamiętaj - nie panikuj i zastosuj się do rad z poniższego artykułu.
1
Na wypadek zapomnienia hasła do swojego konta serwis przewidział najczęściej dwie opcje. Są nimi: pytanie zabezpieczeń i zapasowy mail. Wypełniasz te dane przy zakładaniu konta. Pewnie na początku zastanawiałaś/łeś się do czego one służą. Właśnie do odzyskania hasła. Warto bowiem wypełnić oba pola. Może się przecież zdarzyć, że odpowiedź na pytanie pomocnicze również zapomnisz. Stąd bezpieczniejszy może wydać się 2. mail. Jeżeli jednak przestaniesz go używać i np. również zapomnisz hasła? Wtedy wszystko stracone. Jednak spokojnie, prawdopodobieństwo, że obie te opcje nie wypalą jest bardzo małe.
2
Opcja nr. 1 - Pytanie pomocnicze:

Aby dostać się do tej opcji, musisz kliknąć na stronie logowania, że zapomniałaś/łeś hasła. Następnie zostaniesz przekierowana/y na stronę, gdzie będziesz musiał/a podać swój adres mailowy, do którego hasła nie pamiętasz. Potem system poprosi Cię o wpisanie kodu z obrazka. Gdy to nastąpi, wyświetli Ci się pytanie pomocnicze. Pod spodem będzie widoczne pole na odpowiedź. Tam masz wpisać słowo, które podałaś/łeś przy rejestracji. Dzięki temu system umożliwi Ci zresetowanie hasła. Zrobisz to wpisując po prostu nowe hasło do maila.

3
Opcja nr. 2 - Dodatkowy mail:

Jeżeli nie pamiętasz odpowiedzi na pytanie pomocnicze lub nie chcesz używać 1. opcji, możesz użyć 2. sposobu - odzyskiwania hasła za pomocą innego maila. Aby jednak z tego skorzystać, musiałaś/łeś podać ten adres przy rejestracji. To na niego zostanie wysłany link za pomocą którego będziesz mógł/a zresetować hasło.

Jak się dostać do dodatkowego maila? W tym wypadku równiez musisz kliknąć na stronie logowania "Zapomniałem hasła", gdy system przekieruje Cię dalej, wpisz maila, do któego hasła nie pamiętasz i kod z obrazka. Następnie wybierz opcję, aby posłużyć się dodatkowym mailem. Wejdź na niego i kliknij link. Zrestetuj hasło.

?

Wskazówki
* Jeżeli nie znasz odpowiedzi na pytanie pomocnicze, ani nie masz już dostępu do dodatkowego maila (lub w ogóle nie posiadasz takiej opcji), możesz skorzystać z ostatniej deski ratunku, czyli formularza. Wejdź na niego tak samo jak na poprzednie 2 opcje. Zaznacz jednak, że nie masz już dostępu do pozostałych i chcesz skorzystać z pomocy technicznej. Będziesz poproszona/y o wypełnienie paru pól, a po pewnym czasie dostaniesz odpowiedź, na maila kontaktowego, który musisz wpisać, czy serwis uznał Cię za właściciela konta i czy możesz zresetować hasło.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

LESZEK URBANSKI
10.10.2017
zapomnialem haslo
HM.
30.01.2017
Mam podobny problem.Od lat mam nową pocztę e-mejlową i zupełnie o tamtej nie pamiętałam.Dopiero jak nie mogłam zalogować się na NK,bo ktoś zablokował mi hasło,okazało się,że jestem powiązana ze starą pocztą-mejlową,i nie mogę otrzymać nowego hasła,bo jest wysyłany na stara pocztę,gdzie nie pamiętam hasła.Cały czas pisze do administracji NK,do Onetu i to jest trudne,bo nikt nie umie mi pomóc.Moja wina,bo tak mało pamiętam z zakładania starej poczty.Nie wiem czy uda mi się odzyskać moje konto NK.na którym mi zależy,bo mam tam mnóstwo swoich zdjęć,które chciała bym odzyskać.Taka patowa sytuacja.Czy ktoś może mi pomóc??bo wyczerpałam możliwosci....
tomo
23.01.2017
Adres email
haan
14.11.2016
Js. Dxjdnxjdnxh
haan
14.11.2016
Js. Dxjdnxjdnxh
Elzbieta
04.10.2016
Bardzo fajnie
greg
01.08.2016
Witam
Zapomniałem hasła , jak to zrobić aby odzyskać pocztę to nie wiem . Poczta zadaje pytania jakie wpisywałem podczas rejestracji . ALE JAK MAM PAMIĘTAĆ TE RZECZY KIEDY KONTO ZAKŁADAŁEM KILKADZIESIĄT LAT TEMU ?

Może mi ktoś pomoże
nobrawo
30.12.2015
Poczta na interii to najgorsze co mi się w życiu przytrafiło.. Żałuję że w ogóle wpisałem się tu do bazy danych. Codziennie po pierdyliard reklam a i odzyskiwanie hasła jest zje********ne..
Taka prawda.
supertipwhuj;/
02.11.2015
no super tipy .. brawo.. bezużyteczna produkcja z przepisaniem..
martscalka
20.08.2015
?