Naga kobieta

Jak zrobić tantryczny masaż piersi?

Boorka - specjalista Tipy.pl
Tantryczny masaż piersi to rytuał, który umożliwia kobiecie otrzymanie zmysłowej energii i bezwarunkowej miłości od partnera. Masaż piersi to rodzaj masażu tantrycznego, który skupia się tylko na kobiecym biuście. Dzięki niemu piersi nie tylko staną się jędrniejsze i zdrowsze, ale przyczyni się również do utrzymania równowagi hormonalnej w ciele kobiety. Taki masaż jest również świetnym sposobem dla mężczyzny, aby sprawić przyjemność, uzdrowić oraz podzielić się intymnością ze swoją partnerką. Piersi są siedzibą kobiecej seksualności, która potrzebuje miłości i uhonorowania.
1
Masaż piersi może okazać się niezwykle trudny, ponieważ tkanki, które się tam znajdują są bardzo delikatne. Jeśli jednak zostanie wykonany prawidłowo przy użyciu umiarkowanego nacisku, masaż ten jest bardzo bezpieczny. Cała procedura jest bardzo prosta.
2
Spraw, aby miejsce, w którym masaż się będzie odbywał było ciepłe, przytulne i wyjątkowe.
3
Zanim zaczniesz, uświadom swoją partnerkę, że masaż piersi jest dla jej przyjemności i pragniesz, aby tylko na nim się skupiła.
4
Rozpocznij masaż kładąc jedną rękę na jej sercu, drugą natomiast na jej łonie i zobrazuj ciepło płynące od jej serca do łona, poprzez Twoje ręce. Jest to bardzo łącząca i uzdrawiająca czynność przed rozpoczęciem masażu.
5
Aby uniknąć niepotrzebnego tarcia, a przez to dyskomfortu, użyj na skórę trochę olejku. Jego zastosowanie jest pierwszym etapem masażu. Nałóż go na piersi wykonując ruchy koliste od środka klatki piersiowej w kierunku ramion. Pamiętaj pieścić partnerkę powoli i delikatnie.
6
Spróbuj wejść w rytm. Wykonuj swoje ruchy spójnie i powtórz je kilkakrotnie. Jeśli wykonujesz je w kierunku wskazówek zegara, powtórz ten sam kierunek na drugiej piersi. Lub jeśli wolisz inny sposób: połóż swoją rękę na piersi, tak aby brodawka znajdowała się w jej samym środku, następnie rozstaw palce i zacznij je przenosić ku górze w kierunku brodawki. Powtórz czynność kilka razy.
7
Drugi etap masażu może być rozpoczęty, kiedy całe piersi będą już pokryte olejkiem. Polega on na delikatnym zgniataniu piersi poprzez podnoszenie i dociskanie ich do klatki piersiowej używając obu rąk. Alternatywnie złap piersi obiema rękami i delikatnie je wykręcaj.
8
W trzecim etapie użyj opuszek palców, aby z najwyższą delikatnością masować piersi najpierw w kierunku wskazówek zegara, po czym w przeciwnym.
9
W czwartym etapie możesz przejść do masowania sutków. Umieść oba kciuki po przeciwnych stronach jednej z brodawek, zaczynając od zewnętrznych krawędzi. Powoli i delikatnie doprowadzaj kciuki do siebie, lekko ściskając sutek. Powtarzaj aż ukończysz pełne koło wokół brodawki. Pamiętaj, aby dostosować nacisk do reakcji swojej partnerki.
10
Ostatni etap polega na głaskaniu i gładzeniu skóry piersi przy użyciu opuszek palców kierując je od środka klatki piersiowej na boki. Ta czynność polega na uspokajaniu partnerki. Kiedy ją skończysz powtórz wszystkie etapy na piersi drugiej.
11
Zakończ masaż piersi w taki sam sposób, w jaki go rozpocząłeś, kładąc jedną dłoń na sercu, natomiast drugą na łonie kobiety w raz z wizualizacją przepływającej energii. Następnie wspólnie wykonujcie powolne i głębokie oddechy. Po czym pozwól partnerce odpocząć.
12
Masaż piersi jest równie przyjemny dla obu partnerów. Jest uzdrowieniem fizycznym oraz emocjonalnym. Zapewnia on wspaniałą formę relaksu oraz gry wstępnej. Można go wykonać samodzielnie lub w połączeniu z innymi masażami tantrycznymi.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

masaż erotyczny
limfatyczny masaż biustu
Masaż piersi

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane