Modne fryzury na lato 2011

Modne fryzury na lato 2011·

Boorka - specjalista Tipy.pl
Modne fryzury na lato 2011
1 z 11
Szukasz seksownej fryzury na plażę, czy chcesz włosy podpiąć z powodu upału? Poniżej znajdziesz najmodniejsze fryzury na lato 2011 prosto z wybiegów.
1
Modne fryzury 2011 - Chanel
Nisko upięty kucyk.

Nałóż piankę na włosy u nasady, po czym dokładnie je rozczesz do samych końcówek. Zbierz włosy nisko z tyłu i zawiąż kucyk używając elastycznej gumki do włosów. Dodaj końcówkom trochę blasku i użyj akcesoria z błyskotką.

2
Modne fryzury 2011 - Donna Karan
Upięty bałagan.

Nawilż nieco suche włosy, następnie zwiąż w luźny i niski kucyk i zwiń włosy do góry tworząc pętlę i zabezpiecz spinkami. Dzięki temu utworzy się mały bałagan. Nie przejmuj się jeśli to nie wygląda idealnie, ponieważ nie powinno.

3
Modne fryzury 2011 - DKNY
Zapętlony kok.

Gładka i nisko położona pętla jest alternatywą dla upiętego bałaganu. Zrób przedziałek na boku głowy i oddziel włosy. Następie złap wszystkie włosy w niski kucyk nad karkiem, zegnij w połowie i zwiąż, tak aby utworzyć pętelkę na boku. Na końcu spryskaj włosy lakierem.

4
Modne fryzury 2011 - Anna Sui
Delikatne fale.

Nałóż piankę na mokre włosy, i zakręć na głowie 4 do 6 małych koczków, zabezpieczając je za pomocą spinek. Kiedy włosy wyschną, zdejmij spinki, wstrząśnij włosami i uzyskasz efekt fryzury plażowej.

5
Modne fryzury 2011 - Calvin Klein
Niedoskonały kucyk.

Podczas leniwych, letnich dni, kiedy chcesz włożyć minimalny wysiłek w stylizację włosów upnij włosy w niski kucyk, następnie wyciągnij z niego kilka kosmyków i podciągnij kucyk do góry, tworząc efekt rozczochrania.

6
Modne fryzury 2011 - Lanvin
Mokry kucyk.

Mokry kucyk u kobiety sprawia wrażenie, że dopiero wyszła spod prysznica i tylko zdążyła upiąć włosy. Aby uzyskać taki efekt na dłuższą chwilę, nałóż na mokre włosy od czubków po same końcówki mocny żel do stylizacji. Przenieś włosy do tyłu za używając palców, podciągnij je delikatnie nad uszy i zwiąż w kucyk. Do nadania włosom blasku spryskaj je błyszczącym lakierem. Co najważniejsze możesz łatwo i szybko wykonać tę fryzurę zaraz po wyjściu z prysznica lub basenu.

7
Modne fryzury 2011 - Derek Lam
Wiatr we włosach.

Fryzura inspirowana latami 60. Włosy rozpuszczone, proste z wykończeniem nieco zaniedbanym. Na suche włosy nałóż produkty do stylizacji, które nadają włosom objętości. Do włosów u nasady użyj okrągłej szczotki, która delikatnie je podniesie. Na końcu podsusz włosy od przodu suszarka.

8
Modne fryzury 2011 - Oscar de la Renta
Wysoki i masywny kok.

Zrób przedziałek na środku i odgarnij włosy na boki. Następnie upnij je w wysoko położony kucyk. Podtapiruj włosy w kucyku, aby stały się grubsze i puszystsze. Wykręć je i zawiń wokół podstawy kucyka, dzięki czemu utworzy się zaokrąglony kok. Zabezpiecz fryzurę używając wsuwek i spinek i spryskaj ją mocnym lakierem.

9
Modne fryzury 2011 - Michael Kors
Plażowe zakręcenie.

Do przygotowania tej fryzury nałóż najpierw na włosy produkty do stylizacji, następnie zrób głęboki przedziałek na jednaj ze stron i zaczesz włosy. Podziel je na małe sekcje i zrób z nich zwoje. Możesz użyć prostownicy do złapania zwojów, aby utrwalić fryzurę. Po złapaniu włosów w nisko położony kucyk, podziel je na 2 części i zamiast używać gumki zrób z nich węzeł zabezpieczając go wsuwkami.

10
Modne fryzury 2011 - Dolce & Gabanna
Poturbowane upięcie.

Do stworzenia tej fryzury należy chwycić części włosów znajdujące się nad uszami i spiąć z tyłu, następnie do upięcia dodawaj kolejne przypadkowo złapane kosmyki. Pozostawione na końcu fragmenty włosów, zwiń w lekką pętlę i zabezpiecz spinkami. Na końcu spryskaj włosy lakierem dla lepszego utrwalenia.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

kulki z filcu
brunetka
kokarda z materiału na bluzkę

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane