Usuwanie włosów

Jak usuwać włosy?·

Boorka - specjalista Tipy.pl
Usuwanie włosów
1 z 11
Większość dziewcząt zaczyna się golić wcześniej niż tak naprawdę tego potrzebują. Jednak pomimo wieloletnich doświadczeń, dziewczęta popełniają mnóstwo błędów podczas tej czynności. Stosowanie poniższych wskazówek pomoże Ci usunąć włosy niemalże bezboleśnie i uzyskać gładką skórę w sam raz na ciepły, letni czas.
1
Peeling ciała
Peeling.

Złuszczanie skóry jest najlepszą obroną przed wyrastającymi włosami, bez względu na to jaką metodę ich usuwania wybierasz. Aby zapobiec wyrastaniu włosków zaraz po goleniu używaj łagodnego peelingu po czym nałóż na skórę balsam zawierający hydroksykwasy alfa, który poluzuje martwy naskórek i uniemożliwi włoskom wrastanie w skórę. Jeśli masz do tego skłonność podczas stosowania wosku, nakładaj ten sam balsam dwa dni przed i trzy dni po goleniu.

2
Regulacja brwi
Nie wykrzywiaj twarzy!

Wykrzywianie brwi podczas ich depilacji nie jest najlepszym posunięciem. Powoduje to zakłócenie ich symetrii, czego efektem będą nierówności. Postaraj się więc zrelaksować twarz tak bardzo jak to możliwe i jeśli martwisz się o ból spróbuj przyłożyć kostkę lodu.

3
Golenie nóg
Nie wybieraj golenia jako pierwszej czynności rano.

Golenie podczas porannego prysznica na pewno pozwala Ci zaoszczędzić czas, jednak nie jest efektywne. Podczas snu nogi mogą delikatnie puchnąć, przez co niektóre włoski mogą zostać ukryte. Na golenie przeznacz najlepiej godziny wieczorne.

4
Kąpiel
Nie gól nóg podczas gorącej kąpieli.

Moczenie nóg w ciepłej wodzie również sprawia, że delikatnie puchną, poza tym czynność ta nie wprowadza żadnego elementu relaksu podczas kąpieli. Jeżeli jednak koniecznie chcesz ogolić nogi w wannie, zrób to przed upłynięciem pierwszych 10 minut.

5
Maszynka do golenia
Używaj ostrej maszynki.

Nie używaj tych samych ostrzy przez długie tygodnie, tym bardziej miesiące. Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę idealny efekt gładkich nóg, zmieniaj maszynki często, a nawet po każdym goleniu. Jak niektórzy eksperci twierdzą, jedna maszynka wystarczy na maks. 4 użycia. Dzięki czemu nie tylko golenie będzie efektywniejsze, ale i unikniesz wystąpienia zaczerwienień na nogach.

6
Krem do golenia
Używaj kremu do golenia.

Krem do golenia nie tylko pomaga zapobiec podrażnieniom przez żyletki, ale i dzięki niemu usuniesz dodatkowe pół milimetra włosów. Nakładaj krem w kierunku „pod włos”, dzięki czemu je wyprostujesz i przez to golenie będzie dokładniejsze.

7
Woskowanie
Nie zmiękczaj skóry przed woskowaniem.

Izotretynoina i retinol działają tylko jeśli stosuje się je regularnie. Jednak jeśli masz zamiar użyć wosku, należy zaprzestać tej rutynie, przynajmniej tydzień przed wizytą u kosmetyczki, ponieważ dzięki nim skóra staje się bardziej delikatna, co może spowodować odejście naskórka wraz z plastrem.

8
Naga kobieta
Nie korzystaj z wosku za często.

Przed każdym kolejnym woskowaniem należy odczekać 4 tygodnie, dzięki czemu wosk będzie miał więcej włosków do zgarnięcia. Pamiętaj, aby w tym czasie nie stosować innych produktów, a tym bardziej nie używać maszynki do golenia.

9
Wosk
Nie stosuj wosku w domu, jeśli nie jesteś pewna jak.

Kiedy wybierasz się na wizytę do kosmetyczki, wyrywanie włosów za pomocą wosku wydaję się bardzo proste: roztarcie wosku, przykrycie plastrem, oderwanie. Jeśli jednak próbujesz to wykonać samodzielnie w domu, pamiętaj naciągnąć przy tym skórę w kierunku przeciwnym od odrywania włosków. Jeśli tego nie zrobisz, możesz skończyć z licznymi sińcami.

10
Woskowanie nóg
Używaj wosku w odpowiednim czasie w miesiącu.

Nie zamawiaj wizyty na woskowanie bikini kiedy zbliża Ci się okres. Oprócz tego, pamiętaj, że zmiany hormonalne oraz dodatkowy przepływ krwi podczas tych, trudnych dni mogą sprawić uczucie dyskomfortu i zwiększyć tendencję do odczuwanego bólu. Najlepszym okresem jest środek cyklu, czyli czas owulacji.

Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane