wydmuszka pszczoła

Jak zrobić pszczółkę z wydmuszki?

SagaSaga - specjalista Tipy.pl
Kolejne pomysł na ozdoby wielkanocne, z wykorzystaniem wydmuszek. Doskonałe do wykonywania przy pomocy dzieci, które zwykle chętnie nam pomagają. Poniższa instrukcja powie ci jak zrobić wesołe pisanki - pszczółki.
P

Jajka, Ręcznik papierowy, Barwniki do jaj, Kredki woskowe, Czerwoną i czarną farbkę akrylową lub markery w tych kolorach, Białą chusteczkę, Klej, Nożyczki, Wytłaczankę, Gumki recepturki, Taśmę klejąca dwustronną (do kupienia tutaj).

1
Zrób wydmuszkę z jaja, nie zapomnij przed zrobieniem tego dokładnie umyć całe jajo i osuszyć. Po wydmuchaniu zawartości również myjemy skorupkę w środku, wlewając do środka wodę, mimo iż otwór jest malutki. Po umyciu wydmuchaj resztki wody i pozostaw na wytłaczance aby wyschło, koniecznie układając otworem do dołu.
2
Włóż wydmuszkę do żółtego barwnika, aby zabarwiło się na żółto, wysusz.
3
Markerem lub farbami namaluj oczy i usta na bardziej płaskim końcu wydmuszki. Wytnij z chusteczki skrzydełka i przyklej klejem lub taśmą dwustronną.
4
Namaluj czarne paski. Aby zrobić równy pasek załóż małe gumki recepturki, tak aby pojedynczo założone pasowały ściśle do wydmuszki (ale jej nie zgnieć).
5
Przez otwory w wydmuszce przewlecz żyłkę. Zaczynaj wkładać żyłkę od mniejszego otworu. Jeżeli nie możesz sprostać przewleczeniu żyłki, załóż ją na długą cienką igłę. Zawiąż żyłkę pozostawiając potrzebną długość.
6
Aby twoja pszczółka, była zwrócona po zawieszeniu „twarzą” do góry delikatnie, niemal punktowo przyklej żyłkę z tejże strony.

Powiązane porady

Pisanka
Dekoracja wielkanocna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane