AllPlayer

Jak korzystać z AllPlayer?

muszka - specjalista Tipy.pl
Dobry program do odtwarzania multimediów jest niezbędnikiem w „wyposażeniu” każdego komputera. Pomaga on w odtwarzaniu filmów w różnych formatach, ale także służy do odtwarzania muzyki. Nie wiesz na jaki odtwarzacz się zdecydować? W cyklu dobre i darmowe programy komputerowe - dziś o AllPlayer.
1
Program AllPlayer jest dostępny na licencji adware (wersja bezpłatna). Wersja programu do zainstalowania ma nieco ponad 20MB i jest dostępna w polskiej wersji językowej, co zapewnia wygodne użytkowanie osobom, które nie znają języka angielskiego. Odtwarzacz ten działa w systemach operacyjnych Windows XP, Windows Vista, Windows 7. AllPlayer posiada wbudowane kodeki, co pozwala na odtwarzanie filmu „ z marszu”, bez potrzeby wyszukiwania i instalowania odpowiednich kodeków. Jest on w stanie odtworzyć takie formaty jak : DivX, XviD, MP3, AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE i wiele innych. Podczas oglądania filmów program ten posiada ciekawą wersję dla leniuchów. Otóż, gdy oglądamy film z napisami, to syntezator mowy oferuje nam czytanie napisów (w program wbudowany jest syntezator mowy Ivona oraz Expressivo). Ponadto ALLPlayer obsługuje napisy we wszystkich znanych formatach (np. czasowy hh:mm:ss, ASS - Advanced SubStation, SSA - SubStation Alpha, SubRip. SubViewer, MicroDVD, MPL2, SRT, SMI itd.) i oferuje również opcję automatycznego pobierania napisów z serwerów Napiprojekt.pl i Opensubtitles.org. Do tego dostępna jest przydatna funkcja ALLSubtitleSearcher, która wyszukuje nowe dostępne napisy do naszych filmów i informuje, kiedy pojawiają się nowe, ulepszone wersje.
2
AllPlayer
Program ten jest dobry również do odtwarzania muzyki, ponieważ posiada wbudowany Equalizer, który pozwala na wybranie kilkunastu standardowych ustawień dźwięku (np. muzyka techno, rock itd). Obok jest dostępne zdjęcie pokazujące jak zmienić ustawienia Equalizera.
3
AllPlayer
Program AllPlayer posiada zaskakującą, bardzo przydatną funkcję, która przypomina „wideo na życzenie”. Wybierając opcję TV mamy dostęp do multimedialnej biblioteki filmowej, która oferuje nam setki tytułów filmowych do wglądu online. Możemy oglądać je bez żadnych ograniczeń i wybierać w tytułach filmowych do woli.
4
Ustawienia programu możemy zmienić klikając na symbol klucza w dolnym panelu programu. Możemy pobrać tam napisy, zmienić wielkość i kolor czcionki, aby była bardziej widoczna, a także wybrać wspomnianego wcześniej lektora i ustawić szybkość jego mówienia (symbol klucza -> Ustawienia-> Lektor).
5
Podsumowując ogrom możliwości programu AllPlayer uważam, że jest to najbardziej zaawansowany, a zarazem najprostszy w obsłudze program do odtwarzania multimediów. Naprawdę warto zacząć użytkowanie tego programu!
Strona 1 z 2

Powiązane porady

nauka niemieckiego
Skype
AQQ

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane