Piersi

Jak wymasować piersi kobiety?

Boorka - specjalista Tipy.pl
4
Bądź poważny.

Na tym etapie nadszedł czas na sedno sprawy. Rozpocznij masaż w dolnych partiach piersi, bliżej brzucha. Za pomocą kciuków wykonuj delikatne uciski w ruchu obrotowym. Nie baw się jej sutkami, zostaw je na późniejsze etapy. Przesuń dłonie na pozostałe części piersi. Pamiętaj być silnym, jednak nie przesadź. Ruchy kołowe podczas masażu sprawdzają się najlepiej. Celowo unikaj przy tym sutków. Zbliż się do nich, jednak nie dotykaj. Jeśli masujesz jej piersi w sposób poprawny, na pewno będzie prosić o zwrócenie uwagi na sutki.

5
Dodaj trochę urozmaiceń.

Bardzo przydatną techniką może być używanie ust i języka. Dzięki nim na pewno rozgrzejesz kobietę. Najpierw jednak upewnij się, że dałeś jej satysfakcjonujący masaż używając dłoni i palców. Inne części ciała traktuj jako dodatek do masażu. Dociskaj swoje usta i język do piersi partnerki. Pamiętaj stale o tym, żeby kierować się jej reakcjami.

6
Nareszcie sutki.

Prędzej czy później musisz je uwzględnić w swoim masażu. Zanim do tego dojdzie, upewnij się, że poświęciłeś wystarczającą ilość czasu na pozostałych częściach piersi. Zacznij delikatnie masować sutki za pomocą palców, po czym doprowadź kobietę do ekscytacji używając języka. Wykaż się kreatywnością. Na tym etapie Twoja partnerka będzie na tyle rozgrzana, iż warto delikatnie podmuchiwać jej biust dzięki czemu dostanie gęsiej skórki. Sutki możesz delikatnie głaskać, ssać i lizać.

Powiązane porady

podniecona kobieta
necking
gra wstępna

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kasia101
22.06.2016
Może kogoś zainteresuje, mi się przydało :p
http://tipy.interia.pl/artykul_3687,jak-zaczac-gre-wstepna.html