Piersi

Jak wymasować piersi kobiety?

Boorka - specjalista Tipy.pl
Masaż piersi jest bardzo przyjemnym doświadczeniem dla obydwu partnerów. Jego prawidłowe wykonanie zależy od dwóch bardzo ważnych elementów. Musisz wykazać się kreatywnością swoich ruchów oraz elastycznością podczas masażu piersi, ponieważ jak wiadomo każda kobieta jest inna. Więc Twoim zadaniem, jako początkującego masażysty jest zwracanie uwagi na reakcje partnerki. Pamiętaj, że ciało nigdy nie kłamie. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci dać kobiecie wspaniałą przyjemność.
P

* Oliwka dla niemowląt lub olejek do masażu.

1
Przygotuj swoje dłonie.

Pierwszym etapem masażu kobiecych piersi jest odpowiednie przygotowanie swoich dłoni. Będziesz do tego potrzebował odpowiedniego lubrykantu. Dziecięca oliwka idealnie się do tego nadaje, ponieważ pozwoli Ci ona ślizgać się delikatnie po kobiecych piersiach. Dlatego nalej odrobinę oliwki na swoje dłonie, po czym je rozetrzyj, aż ręce się delikatnie rozgrzeją.

2
Zapoznaj się z jej piersiami.

Zanim przejdziesz do wszelkich technik masażu zbadaj dokładnie piersi partnerki. Rozetrzyj delikatnie, aby je sprawdzić, pamiętając przy tym, że nie jest to masaż właściwy. Głównym celem tego etapu jest zapoznanie się z kobiecymi piersiami.

3
Masaż.

Rozpocznij masaż poprzez rozcieranie zewnętrznych części kobiecych piersi. Używaj przede wszystkim palców. Rozstaw palce i lekko dociskaj do biustu. Poprzez ruch kołowy, pracuj obiema rękoma wokół zewnętrznych części piersi. Poprowadź dłonie wokół klatki piersiowej. Pamiętaj, aby zwracać uwagę na reakcje partnerki, a dzięki nim zobaczysz, które ruchy dają jej najwięcej przyjemności. Nie bój się również o to zapytać, ponieważ z pewnością udzieli Ci odpowiedzi. Komunikacja jest zawsze bardzo ważna.

4
Bądź poważny.

Na tym etapie nadszedł czas na sedno sprawy. Rozpocznij masaż w dolnych partiach piersi, bliżej brzucha. Za pomocą kciuków wykonuj delikatne uciski w ruchu obrotowym. Nie baw się jej sutkami, zostaw je na późniejsze etapy. Przesuń dłonie na pozostałe części piersi. Pamiętaj być silnym, jednak nie przesadź. Ruchy kołowe podczas masażu sprawdzają się najlepiej. Celowo unikaj przy tym sutków. Zbliż się do nich, jednak nie dotykaj. Jeśli masujesz jej piersi w sposób poprawny, na pewno będzie prosić o zwrócenie uwagi na sutki.

5
Dodaj trochę urozmaiceń.

Bardzo przydatną techniką może być używanie ust i języka. Dzięki nim na pewno rozgrzejesz kobietę. Najpierw jednak upewnij się, że dałeś jej satysfakcjonujący masaż używając dłoni i palców. Inne części ciała traktuj jako dodatek do masażu. Dociskaj swoje usta i język do piersi partnerki. Pamiętaj stale o tym, żeby kierować się jej reakcjami.

6
Nareszcie sutki.

Prędzej czy później musisz je uwzględnić w swoim masażu. Zanim do tego dojdzie, upewnij się, że poświęciłeś wystarczającą ilość czasu na pozostałych częściach piersi. Zacznij delikatnie masować sutki za pomocą palców, po czym doprowadź kobietę do ekscytacji używając języka. Wykaż się kreatywnością. Na tym etapie Twoja partnerka będzie na tyle rozgrzana, iż warto delikatnie podmuchiwać jej biust dzięki czemu dostanie gęsiej skórki. Sutki możesz delikatnie głaskać, ssać i lizać.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

życie seksualne
podniecona kobieta
necking

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kasia101
22.06.2016
Może kogoś zainteresuje, mi się przydało :p
http://tipy.interia.pl/artykul_3687,jak-zaczac-gre-wstepna.html