piękne uda i pośladki

Jak wyszczuplić uda i pośladki?

Moda na spodnie rurki od kilku lat króluje na rynku modowym. Chyba każda kobieta marzy o tym, żeby móc założyć wymarzoną, przylegającą do ciała i podkreślającą figurę parę jeansów. Niestety nie każda kobieta może sobie pozwolić na ubranie tej części garderoby. Powodem tego są zbyt masywne uda i zbyt duża pupa. Co zatem zrobić, aby zrzucić parę kilogramów i zadbać o piękny wygląd naszych ud i pośladków?
P

* rower
* piłka do ćwiczeń
* krzesło

1
Pierwszym krokiem jest zrzucenie zbędnych kilogramów. Dlatego powinnaś kilka razy w tygodniu (a najlepiej codziennie) uprawiać sporty dynamiczne. Zaliczyć można do nich: jogging, boks, jazdę na rowerze, czy też aerobic. Dzięki tym ćwiczeniom pozbędziesz się zbędnych fałdek i kilogramów z różnych partii swojego ciała, lecz także postawisz pierwsze kroki w budowanie swojej masy mięśniowej.
2
Kolejnymi ćwiczeniami, jakie powinnaś wykonywać, są ćwiczenia konkretnie skierowane na pracę ud i pośladków. W tym celu będzie Ci potrzebne krzesło. Wystarczy, że 16 razy będziesz siadać na nim napinając w momencie siadania maksymalnie mięśnie pośladków i wypinając się do tyłu oraz przechylając ciężar ciała do przodu. To ćwiczenie, choć wydaje się być banalne, wykonywane systematycznie działa niesamowicie na uda i pośladki.
3
Kolejne ćwiczenia możesz wykonywać na ziemi. Wystarczy, że uklękniesz i podeprzesz ciężar ciała rękoma. Wyciągniesz jedną nogę do tyłu i będziesz wykonywać zgięcia do środka. Następnie zmieniasz nogę. Kolejne ćwiczenie polega na ułożeniu się na jednym z boków, oparciu ciężaru ciała na ręce i podnoszeniu nogi na dwa, na trzy oraz wykonywanie ruchów okrężnych w powietrzu.
4
Do wykonania kolejnych ćwiczeń będzie Ci potrzebna piłka do ćwiczeń. Możesz usiąść na krześle i umieścić piłkę między nogami. Następnie ściskaj ją, aż poczujesz zmęczenie. Jeśli będzie Ci łatwiej możesz to samo ćwiczenie wykonać na leżąco z uniesionymi ku górze nogami.
5
Jednak jeśli chcesz wspomóc efekt wykonywanych ćwiczeń, powinnaś przede wszystkim przejść na zdrową dietę oraz stosować różne kremy i żele ujędrniające. Nie zaszkodzi, jeśli dwa razy w tygodniu będziesz wykonywać peeling ud i pośladków, a następnie wykonasz naprzemienne natryski na te partie ciała raz ciepłą, a raz lodowatą woda. Dzięki temu polepszy się Twoje krążenie i nie będziesz tak narażona na pojawienie się cellulitu, a Twoja skóra stanie się jędrna i gładka.
Natomiast Twoja dieta powinna być odpowiednio zbilansowana, byś dostarczała swojemu organizmowi wszystkie najpotrzebniejsze witaminy oraz mikro i makro elementy. Dlatego powinnaś jeść warzywa i owoce w dużej ilości, chude mięso ( na przykład kurczak, ryby), tłuszcze roślinne, węglowodany oraz białko. Jeżeli chcesz uniknąć cellulitu zrezygnuj z picia kawy, napojów gazowanych oraz jedzenia słodyczy.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

pielęgnacja ciała
sen
Trądzik na plecach

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane