bukiet ślubny

Co mówi o tobie kolor przewodni wesela?

SwittySwitty - specjalista Tipy.pl
bukiet ślubny
1 z 12
Kolory, które wybierasz na swój wielki dzień są odzwierciedleniem Twojej osobowości i stylu. Kolory mogą mieć wpływ na nastroje i emanują zmysłowością, przytulnością i młodością. Mówią wiele o Tobie i tym, co Ci drogie. Bez względu na to, czy wybrałaś na ślub swój ulubiony kolor, czy raczej barwy podkreślające bieżącą porę roku, zebraliśmy listę niektórych kolorów ślubnych i tego, co mówią one o Tobie.
1
czarny kolor przewodni wesela
Czarny:

Konserwatywny wybór, czarny uzupełnia prawie każdy kolor, szczególnie jaśniejsze barwy. Godny i tajemniczy, czarny oznacza seksapil i wyrafinowanie z nowoczesnymi elementami. Czarny jest kolorem klasycznym i nawiązuje do stylu nowoczesnej panny młodej. Czarny jest zawsze elegancki.

2
biały kolor przewodni wesela
Biały:

Symbol czystości i niewinności, biały ma silne konotacje z młodością i doskonałością. Miłośnicy białego koloru, dążą do doskonałości i oświecenia, ponieważ prostota i uznanie są stałymi wartościami. Biały jest wspaniałym kolorem, który oznacza ​​nowy początek dla tych, którzy szukają ciszy i pokoju.

3
czerwony kolor przewodni wesela
Czerwony:

Namiętny, romantyczny wybór, czerwony jest impulsywny i otwarty. Przedstawiany jako gorliwy i ambitny, czerwony symbolizuje miłość i gniew. Bez względu na to, czy oznacza radość, świętowanie, szczęście czy dobrobyt, czerwony wywołuje dramatyczne odczucia z obu stron emocjonalnego spektrum. Miłośnicy czerwonego, wydają się być optymistyczni i niespokojni i łączą się w pary z osobami z nieskomplikowaną naturą. Potężny wybór, czerwony z pewnością będzie reprezentować dziarską pannę młodą zdającą się mówić "spójrz na mnie".

4
różowy kolor przewodni wesela
Różowy:

Miękki, dziewczęcy wybór, różowy to nieco słodsza wersja czerwonej barwy. Delikatny odcień różowy stanowi o wrażliwości serca, które jest czułe. Panna młoda w otoczeniu różowego ma matczyną grację i współczucie oraz pragnienie ochrony i schronienia. Fanka koloru różowego może mieć też silną osobowość, ale zawsze będzie miała pragnienie dzielenia się z innymi.

5
pomarańczowy kolor przewodni wesela
Pomarańczowy:

Spontaniczna i odważna barwa. Pomarańczowy jest szczęśliwym i modnym kolorem, miłośnicy pomarańczowego wydają się być popularni, mają nadmiar energii i są częścią szerokiego grona społecznego. Od jasnego i wesołego tła do egzotycznego, pikantnego bogactwa, panny młode, które preferują pomarańczowy wydają się być nieustraszone i ciekawskie, z nieodpartą chęcią życia.

6
żółty kolor przewodni wesela
Żółty:

Kolor słonecznego dnia, żółty oznacza szczęście i nadzieję. Emanujący ciepłem i żywotnością, zwykle posiadający duże poczucie humoru ludzie, którzy lubią żółty kolor mają pogodną duszę i wyznają optymistyczny system wartości. Mają tendencję do patrzenia w przyszłość, są intelektualistami, osobowościami twórczymi i idealistycznymi. Żółty oznacza oświecenie i duchowość, sprawdzając się jako doskonały kolor w dniu ślubu.

7
zielony kolor przewodni wesela
Zielony:

Odcienie zieleni symbolizują życie, świeżość, przyrodę i płodność. Popularny wybór ekologicznych panien młodych, zielony pokazuje, że cenisz swoje zdrowie i środowisko. Zharmonizowany i zrównoważony kolor zielony to mieszanka ciepłego żółtego i niebieskiego.  Panny młode, które wybierają zielony są czułe, szczere i odpowiedzialne. Szukają stabilności i równowagi, ale nadal są wierne zasadom.

8
niebieski kolor przewodni wesela
Niebieski:

Kojący i chłodny, niebieski jest kolorem spokoju i arystokracji. Miłośnicy niebieskiego są zamknięci w sobie, konserwatywni i cierpliwi, z tendencją do wrażliwości i mądrości. Pogodny i chłodny niebieski oznacza ostrożnych partnerów, którzy są wierni, ale wymagają spokoju i harmonii istnienia. Od odcienia wody do głębokiego ocienia nocy, niebieski może być miękki i słodki lub silny i odważny.

9
fioletowy kolor przewodni wesela
Fioletowy:

Często związany zarówno z arystokracją, jak i luksusem, fioletowy jest pasjonującym kolorem. Wybór fioletowego symbolizuje godność, tolerancję i wartości. Miłośnicy fioletowego wydają się być niekonwencjonalni, z wszechstronną osobowością. Są tolerancyjni i dowcipni. Od miłośników jasnego odcienia lawendy i bzu, którzy wydają się być uroczy, dowcipni i kulturalni, do fanów głębokiej oberżyny, którzy są kreatywni i utalentowani, fioletowy może być prowokacyjny lub słodki.

10
brązowy kolor przewodni wesela
Brązowy:

Naturalny, neutralny kolor ziemi, brązowy to kolor zdrowia i stabiliności. Symbolizujący komfort i zadowolenie, brązowy oznacza uczciwość. W sam raz na dzień ślubu, brązowy jest symbolem odpowiedzialności. Od bogatej ciemnej czekolady do kawy z mlekiem i miękkiego beżu, ten ziemisty odcień może być intensywny lub blady, dramatyczny lub skromny.

11
niebieski bukiet ślubny
Powyższe opisy kolorów nie są ścisłymi zasadami lub definicjami osobowości, ale raczej stanowią wskazówkę tego, co jest dla Ciebie ważne. Bez względu na to, czy wybierasz ostry pomarańczowy, aby zgrać się z liśćmi spadającymi z drzew jesienią lub różową piwonię, ponieważ jest to twój ulubiony kolor, wybierz to, co Twoim zdaniem wygląda dobrze i z czym Ty tak właśnie się czujesz. Twój szczery wybór jest wskaźnikiem twojej prawdziwej osobowości i stylu.
Strona 1 z 12

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Kamila555
31.10.2018
Jeżeli ktoś wybiera kolor przewodni zgodnie ze swoimi ulubionymi kolorami, to kolor przewodni może odzwierciedlać jego charakter. Jednak większość dopasowuje kolor do pory roku czy sali weselnej.
GdzieWesele.pl_Poleca
19.10.2017
Na moje oko nic nie mówią o Pannie młodej, przecież kolor zazwyczaj dobierany jest np. do koloru sali.