allegro

Jak szukać na Allegro?
muszka - specjalista Tipy.pl

Serwis allegro.pl to strona, na której możemy sprzedać i kupić praktycznie wszystko - od łyżeczki po dom. Dzięki konkurencyjnym cenom i ubezpieczaniu każdej aukcji serwis stał się niezwykle atrakcyjny. Nowi użytkownicy jednak często nie potrafią się odnaleźć w strukturze strony. Jeśli masz ten sam problem - ten artykuł jest dla Ciebie.
1
allegro
Na stronie głównej po prawej stronie wyświetlają się produkty proponowane (np. jeśli mamy sezon grillowy to serwis wskazuje nam atrakcyjne oferty na meble ogrodowe, grille, a jeśli zbliża się sezon narciarski to wyświetlają się nam atrakcyjne oferty wyjazdów, czy też zestawy narciarskie itd.). Niżej znajdują się promowane przedmioty (polecane przed moderatora strony). Po lewej stronie, w górnym rogu znajduje się wyszukiwarka przedmiotów. Tam wpisujemy nazwę przedmiotu, którego szukamy. Produkty, które wyświetlą nam się na niebieskim tle, są to produkty promowane (sprzedawca, który oferuje produkt jest rzetelny i uczciwy). Podane oferty możemy sortować wg ceny, liczby ofert czy czasu, jaki został do końca aukcji.
2
allegro - opcje wyszukiwania
Podczas wybierania produktu możemy również ustawić opcje przeglądania (opcja dostępna po lewej stronie). Możemy ustalić przedział cenowy, który nas interesuje, lokalizację sprzedawcy (ta opcja jest szczególnie ważna, gdy zależy nam na odbiorze osobistym produktu), czas przesyłki (opcja niezwykle ważna, gdy zależy nam na czasie). W dalszym ciągu możemy wybrać formę sprzedaży (aukcja, kup teraz, ogłoszenia). Aukcję wybierają zazwyczaj ci użytkownicy, którym zależy na konkurencyjnej cenie, kup teraz jest zazwyczaj dla osób, które nie mają czasu na aukcje tylko chcą kupić produkt sprawnie i szybko, natomiast ogłoszenia pozostają tylko do skontaktowania się ze sprzedawcą w celu indywidualnego ustalenia warunków sprzedaży.
3
allegro - kategorie
Jeśli nie mamy dokładnie określonego wymagania co do produktu – interesuje nas wyłącznie dana kategoria, to możemy skorzystać z rozbudowanych kategorii serwisu allegro.pl Klikając na dowolną kategorię wyświetlą się nam kolejne podstrony proponowanych przedmiotów. Obok każdej podkategorii w nawiasie napisana jest liczba dostępnych ofert.
4
Jeśli zdecydujemy się na zakup, warto zapoznać się z komentarzami, które uzyskał sprzedawca. Im mniej negatywnych komentarzy tym lepiej. Przed zakupem jest możliwość zadania pytania sprzedającemu, aby uzyskać detale sprzedaży. Możesz również obejrzeć inne przedmioty sprzedającego, aby znaleźć najbardziej odpowiadającą Ci ofertę.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane