skype

Jak korzystać ze Skype?
muszka - specjalista Tipy.pl

Skype to bardzo przydatny komunikator, dzięki któremu możemy komunikować się z ludźmi z całego świata. Za pomocą tego komunikatora możemy prowadzić chaty, konferencje, wideokonferencje. Program dostarcza nam wielu możliwości. W cyklu dobre i darmowe programy komputerowe - dziś o komunikatorze Skype.
1
skype pierwsze kroki - krok 1
Aby założyć konto na Skype, musisz na początku zainstalować program. Możesz pobrać go ze strony www.dobreprogramy.pl Program Skype jest dostępny w polskiej wersji językowej do bezpłatnego użytkowania. Po zainstalowaniu kliknij w wyświetlonym panelu „Nie masz jeszcze konta Skype?” Wtedy pojawi się pole rejestracyjne, które należy wypełnić. Jeśli akceptujesz warunki umowy, zaznacz pole i naciśnij dalej. Proces rejestracji nie jest skomplikowany.
2
Głównym zagadnieniem tego komunikatora są różne statusy (dostępny, tryb SkypeMe, Zaraz wracam, Niedostępny, Nie przeszkadzać, Niewidoczny, Niepołączony). Status możesz wybrać sam, a zależy on od tego, czy jesteś zajęty i czy możesz w danej chwili rozmawiać. Twój status jest sygnałem dla innych użytkowników czy mogą się w tej chwili z Tobą skontaktować.
3
skype pierwsze kroki - krok 2
Swój profil możesz edytować wybierając Plik-> Edytuj swój profil. Możesz tam wpisać swoje imię i nazwisko, kraj, miejscowość, telefon, maila itd. Informacje te pomogą się z Tobą skontaktować, jeżeli nie będziesz dostępny na Skype. Wybierając Plik-> Prywatność mamy dostęp do ustawień programu. Możemy dopasować je do swoich preferencji. Mamy dostęp do ustawień podstawowych, ustawień dźwięku , prywatności, powiadomień. Wszystko dla naszej wygody i swobodnego użytkowania.
4
Dzięki programowi Skype możemy dzwonić nie tylko do użytkowników tego programu, ale również wybierać rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne. Wymaga to jednak doładowania konta Skype. Aby to zrobić należy wybrać Konto-> Doładuj konto Skype, a następnie podstępować według instrukcji.
5
skype pierwsze kroki - krok 5
Wybierając Narzędzia -> Wyszukaj użytkowników Skype mamy możliwość znaleźć naszych znajomych, którzy są użytkownikami tego komunikatora. Wystarczy tylko wpisać odpowiednie dane, które pomogą w znalezieniu danej osoby. Zaznacz kraj, w którym mieszka Twój znajomy, województwo, miasto, język, płeć i wiek. Im więcej opcji określisz, tym łatwiej będzie znaleźć Twojego znajomego.
6
Doraźnej pomocy w obsłudze udzieli Ci również sam program. Kliknij Pomoc -> Pierwsze kroki. Dzięki tej opcji będziesz miał dostęp do ilustrowanego przewodnika, który krok po kroku ukaże wszystkie najważniejsze funkcje tego komunikatora.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane