moda dla puszystych

Jakie ubrania pasują dla puszystych?

Puszystym kobietom często brakuje pewności siebie, nie wiedzą w co się ubrać by wyglądać korzystnie. Wydaje Ci się, że we wszystkim wyglądasz nieatrakcyjnie ? To mit! Obecnie łatwiej jest już znaleźć ładny ciuszek dla dziewczyny o pełniejszych kształtach. Musisz tylko znać kilka zasad, które pokierują Tobą w doborze odpowiedniego stroju. Oto one.
1
Najpierw skup się na BIELIŹNIE, która ukształtuje Twoje ciało.

Musi być idealnie dopasowana, tak by było Ci wygodnie i żeby nic się nie wylewało. Oczywiście stringi z samych sznurków odpadają. Lepsze będą bardziej zabudowane figi. Dużych piersi nie należy ukrywać. Biustonosz musi mieć taki rozmiar by piersi swobodnie się w nim ułożyły. Zbyt mała miseczka jest nieestetyczna i szkodliwa dla zdrowia biustu. Podkreśl swoje atuty. Wyeksponuj biust, który odwróci uwagę od innej obfitej części ciała.

2

Noś bluzki, które cię wyszczuplą.

Jeśli jednak chcesz troszkę wyszczuplić okolice dekoltu, postaw na dekolt w serek. Góra garderoby powinna być jednolita, ewentualnie w gęste, PIONOWE paski, które optycznie wydłużą i wyszczuplą. Również szeroki duży kołnierz wydłuży górną część naszego ciała. Wystający brzuch ukrywa się pod bluzkami w typie bombki. Ale nie bomby! Chodzi jedynie o to by bluzka miała wiązanie na biodrach lub odcięcie pod biustem i była przedłużana. Ten drugi typ może być trochę rozszerzany w dół. Asymetryczne paski na biodrach również są sprzyjające obfitym kształtom.

3
Jakie spodnie dla puszystej?

Spodnie powinny mieć podwyższony stan, co by spłaszczały brzuch i nie eksponowały nadmiaru ciałka na biodrach. Szerokie nogawki nie są wskazane. Dopasowane spodnie wydłużą nogi. Unikaj cieniowanych dżinsów. Spodnie dla puszystej kobiety powinny być matowe, z dużymi kieszeniami lub ostrymi kantami wzdłuż nogawki. Obecnie modne są legginsy - jak najbardziej wskazane pod warunkiem, że bluzka ma odpowiednią długość. Jednym słowem musi to być tunika. W połączeniu z butami na obcasie (nie szpilce!) dają niesamowity efekt. Dużą pupę ukryjemy pod dopasowaną sukienką, niezbyt jasną. Rozjaśnić mogą dodatki lub żakiet zarzucony na wierzch.

4
Postaw na buty i akcesoria!

Wskazane dla kobiet o pełniejszych kształtach są buty na podwyższeniu. Nie mogą być to jednak masywne, wysokie koturny ani szpilki. Wybierz szerszy obcas, taki w którym będziesz się czuła komfortowo i który wydłuży nogę. Baleriny z kwiatem lub kokardą dodadzą stopie lekkości, mimo braku obcasa. Torby niech nie będą zbyt wielkie i na krótkich rączkach zawieszone na ramieniu - to powiększa górę sylwetki. Dodatki wskazane w szczupłych miejscach. Wiszące kolczyki, bransoletki, długie łańcuszki, korale - polecam, latem mogą być w najbardziej szalonych kolorach.

?

Wskazówki
* Pamiętaj, że przede wszystkim musisz czuć się komfortowo. To dodaje pewności siebie. Wyprostuj się, pierś do przodu, wciągnij brzuch, a sylwetka od razu będzie atrakcyjniejsza.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

moda dla puszystych
odstający brzuszek
zakupy w second-handzie

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Lukrecja
08.03.2013
Nie mogą być biodrówki. Wygląda to źle, jeśli wylewa się ,,trochę ciałka"