strój kąpielowy dla puszystej

Jaki wybrać strój kąpielowy dla puszystej?

Masz krągłe kobiecie kształty i wieczny problem jak je zamaskować? Robi Ci się słabo na myśl o poszukiwaniach stroju kąpielowego i pokazaniu się w nim publicznie ? Zupełnie niepotrzebnie ! Obecnie na rynku mamy coraz więcej garderoby w rozmiarze XXL, która nie doda nam lat. Z kostiumami też tak jest. Podpowiem Ci jaki powinnaś wybrać, by poczuć się pewniej i wyglądać atrakcyjnie.
1
Oczywiście , najlepszym rozwiązaniem jest kostium jednoczęściowy. Kojarzy Ci się tylko z pływalnią sportową ? To mit. Aktualnie,kostiumy jednoczęściowe pojawiają się w wielu odmianach. Skup się nad tym co chcesz wyeksponować. Jeśli atutem jest biust, a mankamentem wystający brzuszek, wybierz kostium odsłaniający wcięcie dekoltu (może być wiązany na szyję). Wzory w tych okolicach, sprawią, że w oczy będzie rzucał się biust, a nie brzuch,który i tak jest zasłonięty (unikaj na nim wzorów). Niech będzie to kostium z dwóch różnych materiałów. Okolice biustu - wzorzyste,odważne,a okolice brzucha i bioder - gładkie. Kostium może mieć podłużne pręgi lub paski, co optycznie wysmukli sylwetkę.
2
Nowym hitem staje się ostatnio kostium - tankini. Jest to świetne rozwiązanie dla puszystych. Tankini do dwuczęściowy kostium, przypominający wyglądem ten jednoczęściowy. Możesz wybrać górę przypominającą top na ramiączka,jak również wiązaną na szyję mini-sukienkę. Staraj się wybrać głęboki dekolt w serek,który wyszczupli ramiona. Dekolt w łódkę może niepotrzebnie poszerzyć, lub wyeksponować nadmiar ciałka.Dlatego polecam te wiązane na szyi. Pamiętaj jednak by nie były to sznurki, a szerokie wygodnie wiązanie. Dołem od kostiumu niech będą zabudowane zwykłe figi w stonowanym kolorze. W tankini będziesz czuła się komfortowo i kobieco oraz będziesz miała możliwość opalenia brzucha gdy tylko zechcesz ;)
3
Decydując się na strój dwuczęściowy, musisz być bardzo czujna i cierpliwa. To nie może być przypadkowy wybór. Nie jest prawdą, że taki kostium to najgorszy wybór puszystej pani. Wystarczy tylko go dobrze dobrać. Po pierwsze, figi muszą oczywiście być wyższe,odpowiednio utrzymujące brzuch, wykonane z dobrego materiału,który wysmukli,obciśnie,ale tak by tłuszczyk na bokach nam się z nich nie wylewał. Niestety ale figi wiązane jedynie na bokach - odpadają. Mogą to być figi typu szorty lub po prostu bardziej zabudowane.Kolor oczywiście stonowany. Biustonosz na szerszych ramiączkach, podobnie jak przy tankini, wiązany na szyi- tylko jeśli nie są to sznurki. Miseczki na pewno muszą być na fiszbinie, mogą być też lekko usztywnione pianką (nie muszą być wyprofilowane w kształcie piersi,mogą być bardziej miękkie i samo układające się).
?

Wskazówki
* Warto zwrócić uwagę na kolorystykę. Bardzo ładnie wyglądają puszyste w ciemnych czerwieniach, zieleniach czy brązach. Ale oczywiście , przyjrzyj się swojej urodzie żeby dobrać odpowiedni kolor. Wzory mogą być o ile nie są za duże. Niech kolory i wzory nie biją po oczach. Pamiętajcie też że możecie przewiązać wokół bioder pareo, które doda sylwetce lekkości i zasłoni mankamenty figury.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

bikini
kostium kąpielowy na basen
moda lato 2011

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

zuziazyl
21.06.2013
Ja w żadnych chyba korzystnie nie wyglądam...:P