ćwiczenie przed telewziorem

Jak ćwiczyć przed telewizorem? Ćwiczenia dla leniwych.

JoginkaJoginka - specjalista Tipy.pl
Przesiadywanie godzinami przed telewizorem nie tylko upośledza nasz mózg, ale i ciało. Jednak mimo to większość ludzi uważa, że chwila przed telewizorem jest najlepszą formą relaksu po ciężkim dniu. Dzieci uzależnione od telewizji często cierpią na nadwagę i problemy z kondycją. Zbyt mała ilość ruchu ma zły wpływ na zdrowie, niezależnie od wieku. Jednak można połączyć przyjemne z pożytecznym. Spożytkuj czas przed telewizorem aktywnie. W jaki sposób? Za każdym razem wykonując opisany poniżej zestaw „ćwiczeń dla leniwych”.
1
Bieganie w miejscu.

Jogging w miejscu to świetny sposób na odrobinę ruchu przed telewizorem. Jeśli nie chcesz się rozpraszać podczas ulubionego serialu, możesz biegać w trakcie reklam. Dla bardziej leniwych – bieganie możesz zamienić na marsz.

2
Taniec i aerobik.

Taniec to nie tylko hobby, ale i doskonały sposób na poprawę kondycji fizycznej. Włącz kanał muzyczny i tańcz w rytm ulubionych przebojów. Zobaczysz, że to nie tylko zdrowe, ale i przyjemne.

3
Sprzęt do ćwiczeń.

Zainwestuj w sprzęt do ćwiczeń, np. steper, rowerek, wioślarza, czy bieżnię. Włącz telewizor i jednocześnie rozpocznij trening. Nawet nie zauważysz jak szybko i pożytecznie minie ci czas.

4
Piłka gimnastyczna.

Siedzenie na piłce gimnastycznej podczas oglądania telewizji to doskonały sposób na poprawienie sylwetki. Przy okazji możesz wykonać parę ćwiczeń rozciągających.

5
Ćwiczenia palców u stóp i nadgarstków.

Siedząc boso na kanapie unieś palce u stóp do góry. To doskonałe ćwiczenie na mięśnie łydek. Wytrzymaj w takiej pozycji 5 sekund, rozluźnij mięśnie i powtórz całość. Żeby wzmocnić przedramię obracaj dłonią w nadgarstku najpierw zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, a następnie odwrotnie. Powtórz to samo dla drugiej dłoni.

6
Pompki i przysiady.

Pompki to doskonałe ćwiczenie górnych partii ciała. Pomoże zbudować mięśnie klatki piersiowej, ujędrnić biust, ramiona, wyrzeźbić mięśnie pleców. Jeśli natomiast chcesz wzmocnić mięśnie ud i pośladków oraz pozbyć się tłuszczyku na brzuchu, zacznij robić przysiady. Wystarczy, że będziesz wykonywać te ćwiczenia regularnie, w przerwach reklamowych ulubionego programu.

7
Ćwiczenia na stepie.

To doskonały sposób, żeby zwiększyć swoją wytrzymałość i wzmocnić mięśnie nóg. Stań na stepie prawą nogą i postaraj się przenieść na nią ciężar ciała, cały czas utrzymując równowagę, następnie powtórz to samo z lewą nogą. Dla większej wytrzymałości, stopniowo zwiększaj tempo ćwiczeń.

8
Wykopy i wymachy rękami.

Wykopy i wymachy rękami nie tylko pozwolą ci uwolnić zgromadzoną w tobie złość, ale również poprawią krążenie krwi w organizmie. Włącz telewizor i udawaj, że jesteś Brucem Lee.

9
Skakanie na skakance.

Skakanie na skakance to intensywne ćwiczenie doskonale modelujące mięśnie nóg i pozwalające zachować dobrą formę. Kup sobie skakankę i skacz regularnie oglądając telewizor. Dobrym ćwiczeniem cardio są również pajacyki.

10
Półprzysiady.

To najlepsze ćwiczenie na wzmocnienie mięśni nóg i pośladków. Stań prosto w szerokim rozkroku. Teraz powoli uginaj nogi w kolanach tak jakbyś chciała usiąść na krześle. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund i wróć do pozycji wyjściowej.

11
Ćwiczenia na mięśnie brzucha.

Wystarczy, że oglądając telewizję będziesz na zmianę napinać i rozluźniać mięśnie brzucha. Możesz również robić brzuszki (jeśli boisz się, że umknie ci ważny moment filmu, zostaw brzuszki na przerwę reklamową).

Strona 1 z 3

Powiązane porady

bieganie zimą
ćwiczenia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane