popękane naczynka na nogach

Jak zlikwidować popękane naczynka na nogach?

popękane naczynka na nogach
1 z 8
Popękane naczynka krwionośne nie wyglądają zbyt estetycznie i „apetycznie”. Jednak wiele kobiet cierpi z powodu tej przypadłości. Sieć naczynek w kolorze czerwonym i fioletowym bardzo często można zaobserwować w okolicach ud i kolan. Jednak popękane naczynka na udach i podudziu świadczą o niewydolności żylnej, którą warto leczyć. Jak zatem poradzić sobie z problemem popękanych naczynek- oto kilka wskazówek.
1
sposoby na popękane naczynka - krok 1
Powodem pękających naczynek krwionośnych może być ciąża, pigułki antykoncepcyjne, stojąca praca, czy też indywidualne skłonności genetyczne każdej z kobiet. Dlatego jeśli należysz do tak zwanej grupy ryzyka, to znak, że warto przyjrzeć się swoim nogom, czy nie pojawiły się na nich popękane naczynka krwionośne.
2
sposoby na popękane naczynka - krok 2
Jeśli zauważysz takowe na swoich nogach, pierwszym krokiem, jaki możesz wykonać w leczeniu tej dolegliwości, jest zażywanie odpowiednich tabletek, które możesz nabyć w aptece. Tabletki te w swoim składzie zawierają rutynę, zamykającą naczynka krwionośne, wyciąg z kasztanowca, jak również witaminę PP i witaminę C.
3
sposoby na popękane naczynka - krok 3
Warto również zaopatrzyć się w specjalny balsam do ciała, który możesz również nabyć w aptece. Taki balsam powinien zawierać w swoim składzie witaminę K, która z powodzeniem wzmocni i obkurczy Twoje naczynka krwionośne.
4
sposoby na popękane naczynka - krok 4
Możesz również nosić właściwe uciskowe rajstopy, dzięki którym zahamujesz pękanie nowych naczynek.Takie rajstopy stosowane są również w leczeniu żylaków.
5
sposoby na popękane naczynka - krok 5
Kolejnym krokiem jest niestety rezygnacja z kilku przyjemności. Mowa tutaj o peelingu kawowym do ciała oraz masażach. W zamian możesz wykonywać delikatne masaże prysznicem lub korzystać z jacuzzi.
6
sposoby na popękane naczynka - krok 6
Powinnaś również jak najrzadziej zakładać nogę na nogę. Staraj się siadać prosto i nie nadwyrężać zanadto swoich nóg.
7
sposoby na popękane naczynka - krok 7
Jeśli jednak tradycyjne sposoby nie pomagają, a Twoje nogi nadal pokrywają nowe siatki naczynek, powinnaś wybrać się do lekarza dermatologa na konsultacje laserowego leczenia. Dzięki kilku zabiegom tego typu, które wcale nie należą do zbyt drogich (cena wynosi 250-300 zł za zabieg), kondycja i wygląd Twoich nóg może ulec znacznej poprawie! Sam zabieg trwa najczęściej około pół godziny, a do jego wykonania nie jest potrzebne żadne znieczulenie. Jest on praktycznie bezbolesny (zależy to również od sprzętu i doświadczenia osoby wykonującej zabieg). Po zakończeniu zabiegu skóra może trochę szczypać, lecz ten efekt powinien ustąpić po około dwóch godzinach. Na skórze pojawiają się niewielkie wybroczyny, które znikają po dwóch lub trzech tygodniach. W tym czasie należy unikać słońca, dlatego wskazaniem do wykonania zabiegu jest okres jesienno-zimowy.
?

Wskazówki

  • Jeżeli w Twojej rodzinie kobiety często cierpiały na problem popękanych naczynek, możesz profilaktycznie zażywać odpowiednie witaminy oraz używać kremów zapobiegających pękaniu naczynek.
  • Staraj się systematycznie obserwować zmiany, jakie zachodzą na Twojej skórze, dzięki czemu w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów, będziesz mogła szybko zacząć działać.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

leczenie trądziku
problemy z cerą
Nakładanie kremu na twarz

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

ona
02.06.2015
Dzięki kilku zabiegom tego typu, które wcale nie należą do zbyt drogich (cena wynosi 250-300 zł za zabieg), no coz.............
horny
02.06.2015
Przecież to też problem facetów! Sfeminizowany artykuł.
gość
02.06.2015
No świetne, typowo polskie rady..."pierwsze co możesz zrobić zażywaj tabletki"...społeczeństwo lekomanów i "suplementowców", ehh szkoda gadać
madi444
02.06.2015
zapytaj zenobiusza ...on ma najładniej zadbane stopy....
patrycjablo
01.06.2015
Popękane naczynka to zwyczajnie żylaki. A jak można je likwidować http://zylaki.dozdrowia.com/leczenie-zylakow.php
topielica
29.12.2013
Okłady z octu naturalnego świetnie działają na naczynka i żylaki -ale należy robić je regularnie .