powiększanie piersi

Jak powiększyć piersi?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Wiele dziewczyn, zwłaszcza młodych ma kompleks małych piersi. Część z nich decyduje się nawet na operacje plastyczne, aby ich dekolt był pełniejszy i bardziej powabny. Istnieją jednak mniej drastyczne metody na powiększanie biustu. Oto kilka z nich:
1
Ćwiczenia na biust
Ćwiczenia na biust

Regularne ćwiczenia na biust sprawiają, że wydaje się on pełniejszy i większy. Są to ćwiczenia ujędrniające piersi i w rzeczywistości działają na mięśnie na których osadzony jest nasz biust - podnoszą go i ujędrniają, jednak niestety nie zwiększają jego objętości. Do takich ćwiczeń należą pompki damskie (kolana oparte na podłodze), ćwiczenia z ciężarkami, wiosłowanie, mycie naczyń itp.

2
Kremy ujędrniające biust
Kremy ujędrniające biust

Działają podobnie jak ćwiczenia na biust. Kremy powodują, że skóra na piersiach staje się napięta przez co podnosi biust do góry. Wydaje się on być pełniejszy i okrąglejszy. Preparaty tego typu to: Perfekcyjny biust - SEXY LOOK, Slim Extreme 3D Eveline Cosmetics itp.

3
Ziołowe preparaty powiększające biust
Ziołowe preparaty powiększające biust

Preparaty powiększające piersi stymulują ich wzrost równocześnie je wzmacniając i ujędrniając. Ziołowe składniki zawarte w tych preparatach działają w naturalny sposób. Podczas dojrzewania kobiecy organizm produkuje pewne hormony (estrogeny), które odpowiedzialne są za rozmiar, kształt i wypełnienie piersi. Niski poziom estrogenu spowoduje, że piersi urosną małe. Można jednak pobudzić organizm do wytwarzania tego hormonu właśnie poprzez określone preparaty ziołowe. Tego typu preparat wpływający na powiększenie piersi to Perfect Bust, Fabulous Breasts czy Breast Control.

4
Wkładki silikonowe
Wkładki silikonowe

Pamiętaj, że nawet małe piersi mogą być ładne. W zależności od ich wyprofilowania na które składają się ćwiczenia i kremy ujędrniające Twój biust może wyglądać bardziej powabnie niż piersi o rozmiarze D Twojej koleżanki. Jeśli jednak nie czujesz się komfortowo z rozmiarem A wypróbuj silikonowe wkładki do biustonosza i kostiumu kąpielowego, które dyskretnie powiększają piersi i są bardzo wygodne.

Powiązane porady

jędrny biust
opalenizna na dłużej
peeling do ciała

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

Kinga
21.02.2017
Ja bym wiele dala by mieć takie jak kiedyś duże pełne ale przez odchudzanie choroby leki teraz nie mam prawie nic jak to zmienić
pgm93389
09.09.2016
Ja powiększyłam piersi w domu, naturalną metodą :) Możecie nie uwierzyć, ale zrobiłam to dzięki tej metodzie: naszepiersi.wordpress.com
Majka
04.08.2015
A po co wam głupie baby te wielkie cyce - ja chcę drastycznie zmniejszyć....lepiej się wygląda jak normalny człowiek a nie jak dojna krowa. Można stanikiem, ubraniem i trikami to narobić i do szczęśćia wielkie cyce wcalce są nie potrzebne....
zenek50zenek
12.03.2013
takie oszukiwane piersi wcale nie są fajne
Berta
08.11.2012
Ja też Basiu kupuję Bust Up, najlepszy jest holenderski, tylko, że ja kupuję na allegro bo tam taniej. Co do dr Osucha to chyba ma mało klientów bo na każdym forum ma jakąś pseudoreklamę.
kololovanka
03.10.2012
bardzo rozsądny artykuł :) nie mogę się jednak zgodzić z fragmentem o suplementach wspomagających wzrost piersi... wybaczcie, ale to niestety nie działa. pooglądajcie sobie dziewczyny trochę programów z doktorem Osuchem (na youtube jest tego sporo), to znany chirurg plastyk, rozwiewa wiele wątpliwości.
JMadzia
09.02.2012
Dzieki Basiu;-) Pozdrawiam
JMadzia
08.02.2012
O nich tez czytalam. A mam pytanie gdzie je kupujesz? Bo zdazaja sie falszywe tabletki.. ile one kosztuja i jaka jest dawka? Mi chodzi o ujedrnienie i powiekszenie po karmieniu..
Basia
08.02.2012
Nie stosowałam tabletek puerarie i mało znalazłam o nich w internecie, natomiast kupiła sobie holenderskiego BUST UP. Efekty juz po trzech tygodniach były rewelacyjne. Polecam gorąco.
JMadzia
16.01.2012
Czy ktoś stosowal puerarie- tabletkí na powiekszenie piersi?