Bukiet kaskadowy

Jak zrobić bukiet kaskadowy?

Sooonia - specjalista Tipy.pl
Każda z nas chce, by dzień jej ślubu był magiczny i wyjątkowy. Każdy szczegół musi być idealnie dopracowany, również bukiet. Stwórz swój własny, przepiękny bukiet kaskadowy i zaoszczędź połowę pieniędzy, które w innym przypadku zapłacisz florystce za robociznę. Z pewnością wszyscy będą zachwyceni wynikami twojej pracy. Poniżej znajdziesz szczegółowe wskazówki, które pomogą ci krok po kroku stworzyć rewelacyjny bukiet kaskadowy.
P

*  łodygi orchidei (wystarczą 4, na każdej z łodyg znajduje się 7 kwiatów)
*  kilka sztucznych kwiatków derenia
*  Uchwyt do bukietu (mikrofon florystyczny)
* Drucik florystyczny
*  Brązowa taśma florystyczna
*  Klej (do pistoletu na klej + pistolet)
*  Brązowa wstążka
*  Liście róży lub inny zielony dodatek, jeśli sobie tego życzysz.

1
Bukiet ślubny kaskadowy 1
Odrywając poszczególne kwiaty od łodygi, zacznij od stworzenia długich linii z orchidei. Jedna z nich będzie wyjątkowo długa (10 kwiatów), a dwie będą nieco krótsze (5 lub 6 kwiatów).
2
Bukiet ślubny kaskadowy 2
Wbij drucik w łodygę kwiatu, przepychając go w środku aż do momentu, gdzie zaczynają się kwiaty.
3
Bukiet ślubny kaskadowy 3
Teraz przebij drucikiem łodygę na wylot w miejscu gdzie zaczyna się kwiat (pod kątem prostym do pierwszego drucika). Drucik przeciągnij do połowy i zagnij do dołu równocześnie przytrzymując ręką pierwszy drucik.
4
Bukiet ślubny kaskadowy 4
Zabezpiecz obydwa druciki poprzez owinięcie ich kolejnym cienkim drucikiem.
5
Bukiet ślubny kaskadowy 5
Owiń łodygę i druciki specjalną taśmą florystyczną.
6
Bukiet ślubny kaskadowy 6
Układaj na przemian orchidee i kwiaty derenia.
7
Bukiet ślubny kaskadowy 7
Ponadto, każdą gałązkę kwiatów zakończ dwoma pączkami z końcówki łodygi orchidei.
8
Rozpocznij dokładanie orchidei do uchwytu bukietu. Kiedy już będą na swoim miejscu, powinnaś zabezpieczyć je za pomocą gorącego kleju. Wypełnij również kwiatami derenia i różanymi liśćmi uchwyt bukietu.
9
Bukiet ślubny kaskadowy 9
Za pomocą drucika, przyczep orchidee do dolnej części uchwytu bukietu, najdłuższy kawałek w centrum i dwa krótsze kawałki po każdej stronie.
10
Bukiet ślubny kaskadowy 10
Powyginaj trochę druciki w kwiatach, tak aby były skierowane w tym kierunku, w którym pragniesz.
11
Bukiet ślubny kaskadowy 11
Zawiń uchwyt bukietu we wstążkę w wybranym kolorze i zabezpiecz za pomocą gorącego kleju. Pobaw się wstążką i stylem owijania, do momentu, aż uzyskasz upragniony efekt.
12
Bukiet ślubny kaskadowy 12
A oto gotowy bukiet!
13
Bukiet ślubny kaskadowy 13
Jeśli robisz ten bukiet z wyprzedzeniem, należy przykryć go plastikowym workiem i trzymać go z dala od źródeł ciepła, aby upewnić się, że nie zwiędnie (jeśli jest z prawdziwych kwiatów) ani się nie zakurzy.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Kolory przewodnie wesela
bukiet ślubny w stylu Kate Middleton
Bukiet kwiatów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane