elegancki prezent

Jak elegancko zapakować prezent?

aldona - specjalista Tipy.pl
Każdy z nas zna mnóstwo osób, które chciałby obdarować czymś wyjątkowym, oryginalnym i zapadającym w pamięć. Nie wystarczy, że uda nam się trafić w odpowiedni prezent, należy go również elegancko zapakować. Jednak zamiast zlecać pakowanie ekspedientce w sklepie z upominkami, możemy to zrobić samodzielnie. Mamy wówczas gwarancję, że nasz podarek będzie wyglądał wyjątkowo i z pewnością wyróżni się z tłumu. Natomiast obdarowany z pewnością doceni nasz wkład...
P

* kawałki gazet
* kawałki kolorowego i wzorzystego papieru
* odrobina tiulu
* wstążki (najlepiej we wzorki)
* guzik
* gotowy kwiat z papieru lub pasek różowego papieru/wstążki do uformowania kwiatka
* klej hobbystyczny

1

Na początek zapakuj prezent w papier. Ja użyłam papieru w białym kolorze, bez wzorów, dlatego, że wydał mi się najbardziej elegancki. Twój wybór zależy jednak od koncepcji i oczywiście – od koloru dodatków. Jeśli chcesz się dowiedzieć jak zapakować prezent w papier, kliknij w ten link.

2
pakowanie prezentu - krok 2
Teraz przygotuj wszystkie elementy do dekoracji prezentu. Pokazany na zdjęciu obok kwiatek otrzymasz zwijając dookoła kawałek papierowej taśmy dekoracyjnej i nieco wyginając jej brzegi. Żeby ukryć miejsce klejenia, na środku kwiatka nakleiłam odpowiednio dopasowany guzik.
3
pakowanie prezentu - krok 3
Weź pierwszy kawałek wzorzystego papieru. Zegnij go na środku tworząc coś na kształt kokardy.
4
pakowanie prezentu - krok 4
Teraz weź papier kolorowy, złóż go w harmonijkę i również zegnij na środku.
5
pakowanie prezentu - krok 5
Ułóż oba elementy jeden na drugim, dorzuć kawałek czarno-białej gazety i przewiąż wszystko na środku tasiemką.
6
pakowanie prezentu - krok 6
Wytnij dwa paski – jeden z szerokiej, drugi z wąskiej wstążki. Na obu końcach szerokiej wstążki odetnij trójkąt (patrz na zdjęcie obok). Dołącz wstążki do poprzednich elementów i ponownie przewiąż na środku.
7
pakowanie prezentu - krok 7
Zapakowany w kroku pierwszym prezent przewiąż przez środek tiulem, tak jak pokazano na zdjęciu. Zawiąż na środku supeł, a wolne końce tiulu zostaw luźno.
8
pakowanie prezentu - krok 8
Na środku zamocuj przygotowaną wcześniej dekorację.
9
pakowanie prezentu - krok 9
Teraz, za pomocą odrobiny kleju hobbystycznego, przyklej na środku kwiatek. Pozostaw całość do wyschnięcia, a nożyczkami wymodeluj luźne końce wstążek. Elegancki prezent gotowy.

Powiązane porady

prezent
mydło
rocznica ślubu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane