gotowa uszyta torebka

Jak uszyć torebkę?

mugga - specjalista Tipy.pl
Jeśli masz ochotę na nową torebkę, wcale nie musisz iść do sklepu i wydawać mnóstwa pieniędzy na nowe cudo. Możesz sobie je uszyć. Wtedy będziesz mieć torebkę taką jaką chcesz, w takim kolorze jaki Ci odpowiada, a przede wszystkim handmade! Modnie, prosto i tanio.
P

* wybrany materiał na torebkę,
* maszyna do szycia,
* nożyczki,
* taśma do obszywania brzegów,
* 2 zatrzaski,
* szpilki.

1
szycie torebki krok 1
Z wybranego materiału wytnij dwa duże wydłużone półkola, jak widać na zdjęciu, powiedzmy o wymiarach nie mniejszych niż 40cm na szerokość i 60cm na długość do najdłuższego punktu. Te wymiary mogą być też inne. Im większe one będą tym większa będzie torebka, wszystko zależy od tego jaki efekt chcesz uzyskać. Wytnij też cztery paski mniej więcej o wymiarach 5x80 cm plus dwa paskio tych samych wymiarach z innego materiału (na zdjęciu biały). Potrzebujesz też jednego kawałka na kieszeń, powiedzmy o wymiarach 16x30 cm.
2
szycie torebki krok 2
Każdy z wyciętych pasków złóż wzdłuż na pół. Przeprasuj i rozegnij. Następnie krawędzie zagnij do zaprasowanej przed momentem linii przez środek. Złóż pasek na pół. Cały proces ilustruje zdjęcie obok. To samo zrób z każdym paskiem. Zszyj krawędź na maszynie.
3
szycie torebki krok 3
Złącz końce trzech pasków razem i zabezpiecz szpilką. Zacznij zaplatać warkocza. Zrób dwa takie warkocze.
4
szycie torebki krok 4
Zszyj końce warkocza razem, utnij je zaraz za szyciem na równo.
5
szycie torebki krok 5
Owiń jeden koniec kawałka materiału na kieszeń taśmą do obszywania jak widać na zdjęciu. Zabezpiecz szpilkami, następnie przyszyj ją.
6
szycie torebki krok 6
Unieś teraz koniec materiału z taśmą jakbyś chciała złożyć materiał, ale nie dochodź do jego końca, zatrzymaj się za połową, jak widać na fotografii. Następnie obszyj boki. Powstanie kieszonka.
7
szycie torebki krok 7
Następnie przyłóż końce zrobionych uchwytów do brzegów materiału na torbę i zszyj wszystko taśmą do obszywania. Uchwyty powinny być skierowane w dół.
8
szycie torebki krok 8
Odegnij teraz Materiał, aby uchwyty skierowały się w górę. Zabezpiecz szpilkami, dodaj kieszeń do jednej strony torebki.
9
szycie torebki krok 9
Następnie zszyj na maszynie krawędź tuż przy brzegu oraz drugi raz tuż przy obramówce. Na zdjęciu widok z prawej i z lewej strony z widocznymi dwoma liniami szycia.
10
szycie torebki krok 10
Złącz obie strony torebki ich prawymi stronami do siebie. Otocz taśmą i zabezpiecz szpilkami. Następnie zszyj obie części na maszynie.
11
szycie torebki krok 11
Tak wygląda gotowa, zszyta już torebka z lewej strony.
12
szycie torebki krok 12
Zagnij górne krawędzie torebki i zamontuj zatrzask.
13
szycie torebki krok 13
Torebka gotowa.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

bandana
buty
Czyszczenie okularów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane