szafa z ubraniami

Jak pozbyć się starych ubrań?

Czy często, gdy przeglądasz swoją szafę masz wrażenie, że nie masz się w co ubrać? A może odwrotnie, posiadasz zbyt wiele ubrań w swojej garderobie? Niekiedy zdarza się, że dokonasz zakupu jakiegoś ubrania, a następnie stwierdzasz, że ta rzecz nie pasuje do Ciebie, więc leży na półce nietknięta? Jeśli nie wiesz, jak pozbyć się niechcianych ubrań - oto kilka wskazówek, co możesz z nimi zrobić.
1
Niekiedy zdarza się, że w pośpiechu lub pod wpływem emocji kupujesz ubrania. Jednak po założeniu ich w mieszkaniu i zestawieniu z innymi ubraniami, które masz w szafie okazuje się, że totalnie do Ciebie nie pasuje. Warto więc, byś zawsze zatrzymywała paragony, dzięki którym w określonym czasie będziesz mogła oddać lub wymienić dany towar.
2
Jeśli okaże się, że ubranie, które zakupiłaś jest uszkodzone, również w tym przypadku powinnaś posiadać paragon, który jest dowodem zakupu. Bowiem każdy towar posiada swoją gwarancję i dzięki temu będziesz mogła wymienić towar na inny bądź odzyskać stracone pieniądze. Wystarczy, że wybierzesz się do sklepu, w którym nabyłaś towar, a sprzedawca po obejrzeniu towaru stwierdzi, czy wada ubrania podlega pod gwarancję.
3
Jeśli robisz coroczny remanent w swojej szafie i okaże się, że masz sporo ubrań których już nie nosisz, pamiętaj o tym, że są ludzie, których nie stać na nowe ubrania. Dlatego zapakuj swoje ubrania w siatkę i wrzuć do kontenera PCK. Jeśli posiadasz informację o rodzinie, która potrzebuje ubrań, możesz im je osobiście przekazać. Jeśli jednak jesteś wstydliwa i nie wiesz nadal komu przekazać ubrania, wystarczy, że postawisz je obok śmietnika schowane w siatce. Dzięki Tobie osoby biedne i bezdomne zyskają nowe ubrania.
4
Jeśli jednak uważasz, że szkoda Ci wydać ubrania, za które zapłaciłaś niemałe pieniądze, możesz oddać je do second handu. Dzięki temu w porozumieniu z właścicielką wycenisz ubrania i po ich sprzedaży odzyskasz część utraconych pieniędzy. Za te odzyskane pieniądze będziesz mogła kupić nowe ubrania.
5
Innym sposobem na pozbycie się niechcianych ubrań jest po prostu wymiana z koleżankami. Wystarczy, że zorganizujesz spotkanie kilku przyjaciółek u siebie w mieszkaniu. Warunkiem uczestnictwa w nim jest przyniesienie ubrań na wymianę. Dzięki temu każda z Was odnowi swoja szafę i za darmo zyska nowe, ciekawe ubrania. Jeśli jednak nie chcesz wymieniać się z koleżankami, możesz poszukać informacji o większych imprezach tego typu organizowanych w dużych miastach.
?

Wskazówki
* Jeżeli wciąż borykasz się z problemem przepełnionej szafy, a tylko część ubrań, która się w niej znajduje jest przez Ciebie noszona, po prostu staraj się kupować mniej ubrań. Możesz tez sporządzać listy najpotrzebniejszych części Twojej garderoby, które musisz zakupić.
* Jeżeli część Twoich ubrań jest już zbyt stara i nie nadaje się do noszenia, możesz je pociąć i użyć jako szmatki podczas sprzątania mieszkania, wycierania kurzu lub podłóg.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

szukanie swojego stylu
zima
brunetka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane