buty damskie

Jak usunąć zarysowania na butach?

MonalisaMonalisa - specjalista Tipy.pl
Na małe zarysowania na skórzanych butach, zazwyczaj mogą sprawdzić się pasty do butów. Jednak ciemne zarysowania szczególnie na jasnych skórzanych butach to już większy kłopot. Mając kilka „kosmetyków” do butów powinno się jednak to udać zrobić. Przeczytaj poniżej.
P

* Preparat do naprawy skór
* Produkt do konserwacji obuwia,
* Pasta do butów w kremie,
* Taśma maskująca,
* Miękka czysta szmatka,
* Ściereczka w jasnym kolorze.

1
Kup spray do konserwacji obuwia o kolorze jak najbardziej zbliżonym do koloru butów z którym chcesz usunąć zarysowania. Najlepiej weź buty do sklepu aby łatwiej dobrać kolor.
2
Za pomocą taśmy maskującej zaklej podeszwę buta i obcas. Tylko skóra powinna być odsłonięta.
3
Buty umyj dokładnie preparatem do czyszczenia skóry za pomocą ściereczki. Pozostaw do wyschnięcia. Czynność powtarzaj dopóki skóra będzie matowa. Najlepiej wykonuj powyższe czynności w dobrze wentylowanym miejscu, aby nie wdychać oparów.
4
Nałóż spray do konserwacji obuwia, powtarzaj czynność aż skóra osiągnie jeden jednolity równomierny kolor, odczekując aż wyschnie pomiędzy kolejnymi warstwami.
5
Usuń taśmy maskujące, nałóż pastę do pastowania butów miękką szmatką i wypoleruj czystą ścierką.
?

Wskazówki
* Aby zapobiec powstawaniu zadrapań, regularnie pastuj buty. Najlepiej używać do tego pasty w kremie, bo lepiej wnika w skórę i dokładniej konserwuje obuwie.
* Możesz spróbować usuwać czarne zadrapana zmywaczem do paznokci, daje niezłe efekty.

Powiązane porady

za duże buty
zapleśniałe buty
suszenie butów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane