przebranie za odświeżacz powietrza

Jak zrobić naturalny odświeżacz powietrza do samochodu?

Kristoff - specjalista Tipy.pl
Jeśli w naszym samochodzie pojawił się brzydki zapach trzeba go wyeliminować, aby przyjemnie nam się w nim przebywało podczas jazdy. Nie oznacza to, że od razu musisz biec do sklepu po jakiś odświeżacz. Możesz wykorzystać rzeczy, które na pewno masz w domu i zrobić naturalny odświeżacz. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów. Wybierz jakiś dla siebie i wypróbuj.
1
OCET. Wypełnij zwykły kubek samochodowy do połowy octem. Pozostaw go otwartego w samochodzie na dzień lub dwa. Tylko się nie zapomnij i nie wypij! Ocet wchłonie niepożądany zapach. Dokładnie umyj później kubek po occie.
2
ZIARNA KAWY. Włóż ziarna kawy do jakiegoś pojemniczka i włóż na przykład pod siedzenie w samochodzie. Kawa pochłonie brzydki zapach.
3
SODA OCZYSZCZONA. Podobnie jak ocet, jest ona powszechnie znana z właściwości absorbujących różne zapachy. Wypróbuj ją więc w swoim samochodzie. Bonusem jest to, że sproszkowana soda nie rozleje Ci się w samochodzie, a z octem takie ryzyko się pojawia. Po prostu zakup sodę, otwórz ją i włóż na przykład pod siedzenie.
4
WĘGIEL DRZEWNY. Kolejny, naturalny pochłaniacz brzydkich zapachów, który warto wypróbować. Umieść małą torebkę z węglem w samochodzie i pozwól mu działać. Założę się, że nie podejrzewałeś węgla drzewnego o takie właściwości.
5
SKÓRKA Z CYTRYNY. Zetrzyj skórkę z cytryny, umieść ją w jakimś pojemniczku, a pojemniczek postaw w samochodzie pod siedzeniem. Niech działa.
6
ŚWIECZKI I MYDŁA ZAPACHOWE. Wybierz jakieś w swoim ulubionym zapachu. Włóż je do lnianego woreczka lub jakiejś siateczki, aby zapach mógł się wydostać i pozostaw w samochodzie.

Powiązane porady

rdza
glinka do lakieru
reflektory

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

krokodyl
23.09.2011
Swego czasu umieszczałam w samochodzie ziarenka kawy:) Do czasu,że o jednym zapomniałam i w cudowny sposób przywarło ono do bocznej "kieszeni". Teraz wolę zawieszki zapachowe, niektóre są naprawdę fajne np te z YC ( w Polsce trudno je dostać, ale widziałam je na zapachdomu.pl)