Kobieta

Jak sprawić aby chłopak był szczęśliwy?·

Boorka - specjalista Tipy.pl
Kobieta
1 z 8
Czasami kobieta musi zaznać wiele związków zanim pozna tego jedynego. Ważnym aspektem każdego związku jest uszczęśliwianie siebie nawzajem. Jeśli chcesz sprawić, aby i Twój mężczyzna czuł się przy Tobie szczęśliwy, poniższe wskazówki powinny Ci w tym pomóc.
1
Dziewczynka z lalką
Bądź wierna.

Wierność jest bardziej niż oczywistym sposobem na uszczęśliwienie chłopaka. Mimo to, niektóre kobiety nie pozostają wierne jednemu mężczyźnie. Jeśli nie chcesz skrzywdzić swojego ukochanego i pragniesz, aby był szczęśliwy, nigdy go nie zdradzaj. Unikaj nawet flirtowania z innymi mężczyznami, jest to niedopuszczalne.

2
Śmiejąca się kobieta
Uśmiechaj się kiedy go widzisz.

Mężczyźni uwielbiają, kiedy uśmiechasz się na ich widok. Dzięki temu czują się wyjątkowi. Jeśli widzi, że Ty jesteś szczęśliwa, sam też będzie szczęśliwy.

3
Para zakochanych
Mów mu, że go kochasz.

Jeśli chcesz zobaczyć jak przepływa energia przez ciało mężczyzny, powiedz mu jak bardzo go kochasz. Daj mu tyle miłości na ile zasługuje. Oczywiście, jeśli jeszcze nie dotarłaś do uczucia miłości, po prostu pomiń ten punkt.

4
Gra w gry
Graj z nim w jego ulubione gry.

Wielu chłopaków uwielbia gry wideo. Więc dlaczego by nie spróbować zagrać wspólnie? Nie ma w tym nic złego. To nic, że jest lepszy i zawsze wygrywa. Będzie szczęśliwy, że dzielisz z nim tą pasję.

5
Prawda
Mów zawsze prawdę.

Nikt nie lubi kłamstw. Dlatego zawsze należy mówić prawdę nawet jeśli jest bolesna. Pamiętaj, że kłamstwo ma krótkie nogi.

6
Miłość
Odłóż telefon.

Nie marnuj spędzanego z nim czasu na wypisywanie smsów i telefonowanie do znajomych. Zamiast tego odłóż swój telefon na bok i ciesz się jego obecnością.

7
Komunikacja w związku
Słuchaj swojego chłopaka.

Ważne jest, aby zawsze uważnie słuchać swojego chłopaka i tego, co ma do powiedzenia, nawet jeśli Cię dany temat nie interesuje. Przynajmniej spróbuj. Umiejętność słuchania i komunikacji jest ważna w każdym związku.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

miłość
uwiedziony mężczyzna
spotkanie z rodzicami dziewczyny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane