prezent ślubny

Jaki prezent na ślub koleżanki lub kolegi z pracy?

Niekiedy zdarzają się sytuacje, w których idziemy na ślub nie zostając na weselu. Osoba, która się żeni lub wychodzi za mąż jest nam bliska, ale nasza relacja jest tylko koleżeńska. Przykładem może być ślub koleżanki, czy kolegi z pracy. Pojawia się wtedy problem, jaki prezent dać nowożeńcom? Problem jest poważny, ponieważ nie znamy ich bliżej, nie wiemy czego potrzebują i co sprawiłoby im radość, ba... często nie znamy nawet stylu ich mieszkania, ani dokładnych upodobań. Jak sobie poradzić z taką sytuacją?
1
Pierwszą możliwością jest zwyczajne zapytanie się kolegi czy czegoś nie potrzebuje. Miejmy nadzieję, że nie wymieni nazwy drogiego sprzętu gospodarstwa domowego (a nawet jeśli tak zrobi, to zawsze w ramach żartu możemy mu kupić breloczek z miniaturką pralki czy lodówki). Zapytać zawsze warto, ale często odpowiedź nas nie zadowoli, ponieważ może się okazać, że oczekiwany prezent jest zbyt drogi lub niedostępny. Co wtedy?
2
Drugą opcją jest ofiarowanie jakiegoś domowego drobiazgu, który będzie na tyle oryginalny, że nie grozi mu zdublowanie się. A zatem nie kupujmy garnka, których młodzi mogą otrzymać całe komplety, ale na przykład solniczkę i pieprzniczkę o kształcie zakochanych zająców czy dwóch serc. To będzie na pewno miły prezent, który będzie stał w ich kuchni i przypominał o nas.
3
Kolejną możliwością jest samodzielnie zrobiony prezent. Nie trzeba mieć wielkich zdolności plastycznych by wykonać oryginalną laurkę, a jeśli włączysz do pracy wszystkich twoich współpracowników możecie nawet zrobić wielkie serce dla nowożeńców od całej firmy. Na pewno taki prezent ich rozbawi i wzruszy, ponieważ wymagać on będzie od was wysiłku i własnej pracy. Jestem pewna, że taki własnoręczny prezent zajmie poczesne miejsce w mieszkaniu młodej pary.
4
Jeśli udało wam się zdobyć zdjęcie młodej pary sprzed ślubu możecie je wykorzystać, udając się do punktu fotograficznego, gdzie można umieścić dowolnie wybrane zdjęcie na kubku lub innym sprzęcie codziennego użytku. Taki prezent z pewnością zaskoczy i mile ucieszy nowożeńców.
5
Możecie także kupić jakieś gadżety, z wygrawerowanymi imionami obu małżonków: długopisy, szklanki lub kubki albo talerze. A jednym z najbardziej oryginalnych prezentów jakie widziałam było przybycie gościa ślubnego z fryzurą na której wypisane były imiona młodej pary. Taki prezent jednak może okazać się zbyt wielkim poświęceniem dla gościa ślubnego.
?

Wskazówki
* Jeśli nie udało wam się kupić niczego oryginalnego nie przejmujcie się, dla małżonków z pewnością najważniejsza jest wasza obecność. Nie słyszałam nigdy by młoda para narzekała na prezenty od znajomych, natomiast często słyszałam żale, że zapraszani koledzy nie przyszli.
*

!

Uwaga!
* Jeśli wiemy o jakiejś pasji młodej pary możemy im podarować coś związanego z ich wspólnym zainteresowaniem, nigdy jednak nie dawajmy młodej parze prezentu związanego z hobby tylko jednego z nich. Ten prezent ma ich jednoczyć, a nie odciągać od siebie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

kowal
23.08.2012
kowalska podkowa z napisem wieczna pamiątka! na kazda okazje
irenakret
14.10.2011
metalizowana figurka pary młodej w zabawnym motywie (trochę z życia wzięte;)) W tym grawerowana dedykacja i zdjęcie pary młodej. Można na to trafić wpisując w wyszukiwarkę metalizacja przedmiotów. Coś innego, polecam!
sylwia
12.08.2011
hej ja nie dawno byłam na ślubie szwagierki i w ramach prezentu zrobiłam własnoręcznie kartkę z wymyślonymi przez siebie życzeniami oraz co wszystkich bardzo zdziwiło i mile zaskoczyło bukiet z ręczników ozdobiony sztucznymi liśćmi,bibułą,sztucznymi kwiatkami oraz taką ozdobą którą daje się do bukietów w kwiaciarni wygląda jak siatka a do tego co wzbudziło największy zachwyt dodałam 8 smoczków polecam w razie czego udzielę porad na e-maila (sylwia27053@gmail.com)