Przyjaciółki

Jak rozpoznać przyjaciela?

Boorka - specjalista Tipy.pl
Zawsze dobrze jest mieć przyjaciół wokół siebie. Istnieją oznaki prawdziwej przyjaźni. Jeśli chcesz sprawdzić, czy dziewczyna, którą uważasz za prawdziwą przyjaciółkę naprawdę nią jest, poniższe wskazówki powinny Ci w tym pomóc.
1
Jest zawsze przy Tobie, kiedy jej potrzebujesz.

Zawsze kiedy jesteś w potrzebie, Twoja przyjaciółka jest tuż obok Ciebie. W jednym momencie potrafi rzucić dla Ciebie wszystko, cokolwiek by to nie było. Nigdy nie wyśmiewa się z Twoich problemów i zawsze wysłuchuje co masz do powiedzenia.

2
Nie umawia się z chłopakiem, który Ci się podoba.

Prawdziwa przyjaciółka nie umawia się z osobą, o której wie, że Ci się podoba. Dlatego nigdy nie ukrywaj przed przyjaciółką swoich sympatii.

3
Nie umawia się z Twoim byłym bez pytania Cię o zdanie.

Jeśli Twoja przyjaciółka umawia się z chłopakiem, z którym dopiero się rozstałaś, jest to oznaką fałszywej przyjaźni. Ponieważ mogli wejść w relację, podczas kiedy byliście jeszcze razem.

4
Opowiada o Tobie miłe historie.

Prawdziwy przyjaciel lubi sprawiać niespodzianki. Jeśli usłyszałaś miłą historię o sobie lub przeczytałaś w magazynie cytat dotyczący waszej przyjaźni, możesz mieć pewność, że wasze relacje są prawdziwe.

5
Prowadzicie długie rozmowy przez telefon.

Uwielbiacie ze sobą rozmawiać przez telefon. Wydaje się jakby wasze rozmowy mogły trwać wiecznie i tematy do rozmów mogły się nigdy nie skończyć.

6
Wysyłacie sobie liściki.

Większość przyjaciół czasami wysyła sobie zabawne lub bardziej poważne liściki i wiadomości. Mogą dotyczyć nawet najmniej istotnych spraw, jednak zawsze lubicie się nimi dzielić.

7
Robicie sobie fryzury.

Uwielbiacie układać sobie wzajemnie fryzury. Kiedy ma randkę, idziesz do niej i pomagasz się jej ubrać, czesać i malować. Na to samo możesz liczyć od niej.

8
Przypomina Twoje mocne strony.

Kiedy czujesz się źle, Twoja przyjaciółka jest tuż obok, aby Ci przypomnieć o Twoich mocnych stronach. Wspiera Cię słowami, dzięki którym zdajesz sobie sprawę ze swoich zalet.

9
Wręczacie sobie małe niespodzianki.

Od czasu do czasu wręczacie sobie małe prezenty. Nie potrzebujecie do tego żadnych okazji. Zawsze wiecie, co może wam poprawić nastrój.

10
Możesz się wypłakać na jej ramieniu.

Kiedy jest Ci smutno, zawsze możesz wypłakać się na jej ramieniu. Nie boi się zostać oblana Twoimi łzami i zawsze pragnie pomóc Ci przejść przez trudne chwile.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Przyjaźń
przebaczenie
Przyjaźń

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

arimor
04.02.2013
Moim zdaniem przyjaciółkę/przyjaciela najłatwiej poznasz po tym, czy autentycznie cieszy się z Twoich sukcesów. Jeśli widzisz, że denerwują go Twoje małe lub większe radości, to nie jest Twój przyjaciel. Poza tym przyjaciółka będzie też pamiętać o czym opowiadałaś jej ostatnio, będzie wiedziała, co się wydarzyło. Jesli o tym zapomni, znaczy, że nie słuchała Cię wystarczająco uważnie.