zdrada

Jak poznać, że ktoś zdradza?

Zdrada jest drażliwym tematem dla wielu osób. Niektórzy są tak pewni wierności swojego partnera, że mimo wyraźnych i oczywistych dowodów, nie zauważą zdrady, póki nie zobaczą jej na własne oczy. Inne osoby znowu potrafią być tak bardzo zazdrosne, że dowody zdrady widzą dosłownie wszędzie, nawet tam gdzie ich nie ma, ich paranoja potrafi urosnąć do takich rozmiarów, że niszczy szczęśliwy związek. Poniżej kilka podpowiedzi jak można rozpoznać, że nasz partner ma nieczyste sumienie.
1
Mężczyźni są najczęściej dobrze zorganizowani i maja ustalony plan dnia, jeśli nagle staja się nieobecni i zagubieni lub zaczynają zmieniać swoje dotychczasowe przyzwyczajenia, możesz zacząć coś podejrzewać i przyjrzeć się sprawie nieco uważniej.
2
Gorzej jest, gdy mężczyzna próbuje sam przed sobą usprawiedliwić swoje postępowanie, w związku z tym zaczyna wynajdywać najróżniejsze wady swojej partnerki. Wszczynanie awantur bez powodu, wypominanie najmniejszych błędów oraz opowiadanie jaka piękna i szczupła była kiedyś, nie jest dobrym znakiem. Mężczyzna najprawdopodobniej ma wyrzuty sumienia, z którymi nie potrafi sobie poradzić i stara się przekonać samego siebie, że tak naprawdę wszystko jest twoją winą.
3
Jeśli zdrada nie jest tylko przelotną przygodą, a mężczyzna zaczyna coś czuć do tej drugiej, może zechcieć dochowywać jej wierności i unika zbliżeń ze stałą partnerką.
4
Także nadmierna dbałość o swoją prywatność, np. hasła zabezpieczające na komputerze, nie pozwalanie na dotykanie jego komórki lub przeglądanie kieszeni spodni przed praniem, mogą wyraźnie świadczyć o tym, że ma coś do ukrycia.
5
Kobieta zachowuje się nieco inaczej, gdy zdradza lub myśli o zdradzie. Pierwszym symptomem jest oczywiście nadmierna dbałość o siebie, fryzjer, kosmetyczka, fitness itp. Takie zachowanie u kobiety, która do tej pory wychodziła z domu w dżinsach i koszulce może być podejrzane.
6
Zauroczone panie, są tak gadatliwie, że nie mogą powstrzymać się od opowiadania o obiekcie swoich westchnień, nawet stałemu partnerowi. Oczywiście nie mówią niczego wprost, ale częste opowieści o nowym koledze z pracy, który zajmuje się niesamowitymi rzeczami i jest taki fascynujący są już niepokojące. Być może kobieta nie myśli nawet o zdradzie, ale z pewnością jest zauroczona.
7
Jeśli twoja partnerka wpatrywała się w ciebie kiedyś niczym w obrazek, liczyła się z twoim zdaniem i zaśmiewała się z twoich kawałów, a teraz gdy tylko się odezwiesz spogląda na ciebie z politowaniem, masz poważne powody do obaw. Kobieta pokazuje w ten sposób, że już nie jesteś jej godny, a ona sama potrzebuje partnera dojrzalszego i aż kipiącego testosteronem.
8
Oczywiście dodatkowymi oznakami są tradycyjne głuche telefony, majtki za kanapą, dziwne smsy, karteczki z numerami, zdjęcia itp.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane