pierwsza randka

Jak zachowywać się na pierwszej randce? Porady dla dziewczyn

Pierwsza randka to zawsze wielka radość, olbrzymie podniecenie, ale i stres. Nie istnieje oczywiście gotowy przepis na udane spotkanie, ale poukładanie sobie w głowie chociaż mniej więcej jego przebiegu, może nam w znacznym stopniu pomóc w opanowaniu nerwów.
1
2
W końcu się doczekałaś… już od tygodnia czekałaś na ten telefon i nareszcie zadzwonił. Przede wszystkim, gdy tylko zorientujesz się kto jest po drugiej stronie słuchawki i że prawdopodobnie dzwoni po to, aby zaproponować spotkanie, opanuj emocje. Weź bardzo głęboki oddech, uspokój drżenie i spokojnie wysłuchaj co facet ma do powiedzenia, a gdy skończy najspokojniejszym głosem na jaki tylko cię stać zgódź się na randkę i uprzejmie się pożegnaj. Gdy odłożysz słuchawkę możesz swobodnie zacząć chichotać, skakać i krzyczeć ze szczęścia. Chodzi o to, aby nie pokazać mu jak bardzo wyczekiwałaś tego telefonu.
3
Jeden z najpoważniejszych kobiecych problemów przed randką to ubiór. Najpierw pomyśl, gdzie idziecie, ponieważ oczywistym jest, że jeśli wybieracie się na mecz, to nie założysz szpilek i sukni, a z kolei do teatru nie wybierzesz się w dżinsach. Zakładając jednak, że wybieracie się tradycyjnie do restauracji, pamiętaj, aby ubrać się ładnie, ale zachować umiar. Proste, ale dopasowane spodnie, do tego ładna bluzka, żakiet i szpilki są bezpiecznym zestawem, który można dowolnie przekształcać i dopasowywać do każdego.
4
Sama rozmowa podczas randki powinna być lekka i przyjemna. Jest to pierwsze spotkanie, więc absolutnie nie powinny pojawić się zbyt osobiste pytania i wspólne plany na przyszłość. Postaraj się podejść do tego na luzie, macie tylko sprawdzić czy miło się wam rozmawia. Jeśli bardzo boisz się krępującej ciszy, przygotuj sobie kilka awaryjnych tematów, możesz np. sprawdzić jakie są aktualnie nowości w kinie i w razie kryzysu zagadnąć właśnie o to.
5
Podczas spotkania baw się mową ciała. Wychwytuj jego gesty i staraj się je delikatnie naśladować, co da mu sygnał, że jesteście do siebie podobni. Możesz też sama wysłać mu niewerbalne sygnały, np. podczas rozmowy spoglądając od czasu do czasu na jego usta.
6
Gdy spotkanie się udało, oboje jesteście już rozluźnieni i wracacie do domu, nadchodzi moment jeszcze jednej niebezpiecznej sytuacji. Stanie pod drzwiami i przedłużanie tej chwili w nieskończoność zastanawiając się czy w końcu się pocałujecie, czy nie, nie jest dobrym rozwiązaniem. Najlepiej weź sprawy w swoje ręce i po krótkiej rozmowie, podziękuj uroczo za miły wieczór i z wdziękiem pocałuj go w policzek, po czym wejdź do domu. Takie poczucie niedosytu z pewnością sprawi, że facet szybko nabierze ochoty na kolejne spotkanie.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?
flirtująca para
uwiedziony mężczyzna

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

megi
09.11.2015
moja pierwsza randka była wyjatkowo nieudana szofer nawalił podjechał swoim czerwonym kadilakiem 126p a zoo było nieczynne