Ashley Graham

Jak wyglądać pięknie w rozmiarze XL ?

Panie w rozmiarze XL często czują się niepewne siebie. Mimo iż obecnie coraz więcej jest ładnych ubrań w tym rozmiarze, wciąż wydaje Ci się, że wyglądasz nieatrakcyjnie? Nic podobnego! Wystarczy poznać i wykorzystać kilka trików i porad, które pomogą Ci poczuć się i wyglądać rewelacyjnie w rozmiarze XL, a nawet większym. Oto one.
1
Pulchna modelka
Unikaj golfów i wysokich kołnierzy. Skracają one szyję i nadają twarzy krągłego kształtu. Z daleka też skracają optycznie całą sylwetkę. Nie bój się dekoltów, tym bardziej jeśli masz krągłą buzię. Odpowiednie dla Ciebie będą krągłe, otwarte wycięcia.
2
Dla prawie każdej puszystej sylwetki, zbawienne są rękawy o długości 3/4. Wydłużają i wysmuklają one ręce. Szerokie krótkie rękawy zostawmy chudzielcom.
3
Bluzki koszulowe wróciły do łask w nowym wcieleniu. Przedłużane, o luźnym charakterze, czasem lekko plisowane, kolorowe, w drobne kwiatki... to propozycja dla Ciebie. Jest to uniwersalny i pięknie wysmuklający strój. Pamiętaj by unikać marszczeń i wielkich, ciężkich wzorów. Wybierz też lekki materiał.
4
Wersja jeszcze luźniejsza od koszuli to tunika, która obecnie cieszy się wielkim powodzeniem. Na upały - bez rękawów, przewiewna, fruwająca... nada figurze lekkości. Odcięta pod biustem optycznie wyszczupli, o ile nie ma marszczeń. Może być nawet asymetryczna. Dodatkowo powiem że do tunik sprawdzają się buty na wysokich obcasach.
5
Każdą Panią o pełnych kształtach wyszczuplą proste spodnie, koniecznie
idealnie leżące na pupie i niezbyt dopasowane na nogach. Jednak nie mega-szerokie! Nie mogą być też zwężone na dole, jeśli mamy dużą pupę lub szerokie biodra.
6
Nie unikaj stroju militarnego. Pagony, militarne, duże kieszenie i klapki, kolor khaki są jak najbardziej na topie! Sprawiają, że wyglądasz modnie,
nowocześnie i wbrew pozorom bardzo kobieco! Jeśli Cię to nie przekonuje, wybierz do koloru khaki, różowe dodatki. Pasują i nadają żywszego wydźwięku.
7
Nie unikaj spódnic! Jeśli możesz pochwalić się smukłymi łydkami oraz zgrabnymi nogami - noś tak krótkie spódnice jak zechcesz. Do spódnic również pasują tuniki. Jeśli nogi nie są Twoją mocna stroną, zdecyduj się na dłuższą spódnicę z lekkiego materiału z seksownym rozcięciem z boku. Do wszystkich długości spódnic zalecam buty na podwyższeniu, ale nie na szpilce.
8
Jeśli Twój strój jest jednokolorowy - zaszalej z dodatkami. Niech torba będzie w kwiatki, wzorki, paski - cokolwiek co nada jej charakteru. Podkreślaj swoje atuty, koryguj niedoskonałości. Załóż kolorowe korale, wzorzystą chustę, buty w kwiatki na obcasach. Co do kolorów: kolory pastelowe skracają optycznie, jednak łącząc je z intensywnymi barwami, osiągniemy odwrotny skutek.
?

Wskazówki
* Baw się modą, zamiast skupiać się nad tym, że masz rozmiar XL. Nie zapominaj, że dzięki temu jesteś tak bardzo kobieca.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

spodnie tuszujące duże uda
zakupy w second-handzie
Typy figury

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

PatKow
02.12.2013
A co wy myslicie. Przeciez ten Dermotan uzywaja tez i NASZE CELEBRYTKI. Z tego co wiem uzywa go Patrycja Kazadi Edyta Herbus EDyta Gorniak Agnieszka szulim -to te co wiem ale one miedzy soba rozmawiajac przekazuja sobie takie informacje albo nawet maja te sama makijazyste czy kosmetyczke czy doradce wizazyste i on im to podpowiedzial. Bo nie sadze ze dowiedzialy sie z prasy . To jest raczej tzw ViP oski kosmetyk ale tak jak wiekszosc z tego co uzywamy poczatkowo byl tylko dla osiob majacych bielactwo i ta poradnia tym sie zajmuje wlasnie tzn leczeniem bielactwa ostudy plam starczych i roznych przbarwien a to ze dobry ten Dermotan to uzywaja go celebrytki to oczywiste. Tak jak Revitalash -najpierw byl na jaskre