wieczór kawalerski

Jak przeżyć wieczór kawalerski swojego narzeczonego?
Boorka - specjalista Tipy.pl

Jeśli na samą myśl o wieczorze kawalerskim przychodzą ci do głowy pijani koledzy Twojego narzeczonego otoczeni skąpo ubranymi kobietami, nie martw się, nie jesteś sama. Większość kobiet wolałaby zaplanować 100 kolejnych wesel niż radzić sobie z myślą o wieczorze kawalerskim swojego narzeczonego. Spróbuj się jednak uspokoić i dać swojemu ukochanemu trochę kredytu zaufania. Wychodzisz za niego za mąż, więc powinnaś mu ufać. Wieczory kawalerskie nie zawsze wyglądają tak jak na filmach.
1
Komunikacja.

Zamiast odwoływać przyjęcie, usiądź ze swoim narzeczonym i porozmawiaj o tym, co czujesz, o swoich obawach i zmartwieniach. Jeśli jego obecność w pomieszczeniu pełnym tańczących kobiet w przeddzień waszego ślubu sprawi, że poczujesz się zdradzona, powiedz mu o tym. Zapytaj go o plany na jego wieczór kawalerski i przedyskutujcie pewne limity, które pozwolą Ci się poczuć komfortowo w tej sytuacji. Jego przyjęcie, może być niczym więcej, jak spotkaniem w gronie najbliższych kolegów przy kilku beczkach piwa i oglądaniu filmów akcji.

2
Alternatywy.

Jeśli nadal czujesz się komfortowo w związku z organizowanym wieczorem kawalerskim, istnieje kilka alternatyw, które mogą wszystkich uszczęśliwić:

Przyjęcie dla obojga. Coraz bardziej popularne wśród młodych narzeczeństw stają się wspólne wyjazdy weekendowe. Zorganizujcie weekendowy wypad poza miasto, który będzie jednocześnie wieczorem kawalerskim i panieńskim. Zaplanujcie osobne opcje spędzania czasu dla kobiet i dla mężczyzn oraz przyjęcia dla wszystkich naraz.

Dzień pana młodego. Popołudniowa gra w piłkę, dzień gry w paint ball, lub weekendowe łowienie ryb, to wszystko brzmi znacznie lepiej niż organizowanie tradycyjnego wieczoru kawalerskiego.

Pary. Pomińcie organizowanie wieczorów kawalerskiego oraz panieńskiego i wybierzcie imprezę z kilkoma parami najbliższych przyjaciół. Rozważcie rejs z kolacją, przyjęcie przy jeziorze, wypad do kasyna lub zorganizuj grill.

3
Nie powinnaś dostawać szału na samą myśl, iż koledzy Twojego narzeczonego organizują mu wieczór kawalerski. Jeśli faktycznie Cię to martwi, przedyskutuj alternatywy ze swoim ukochanym, a na pewno uszanuje Twoje życzenia. Jeśli jednak przyjęcie się odbędzie, pamiętaj, że nie wszystkie wyglądają tak, jak w telewizji. W takim wypadku zadzwoń do swoich przyjaciółek i wyjdźcie razem na imprezę.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane