Przystojny mężczyzna

Jak odmłodzić faceta?
Boorka - specjalista Tipy.pl

Nie tylko kobiety martwią się o starzenie. Podczas, gdy mężczyźni mogą się nie przyznawać, tak naprawdę również o tym myślą. Poniżej znajdują się wskazówki, które mogą być bardzo przydatne.
1
Nawilżenie.

Nawilżenie skóry to jeden z najlepszych i najtańszych sposobów na utrzymanie młodości. Wielu mężczyzn sądzi, że kremy nawilżające są przeznaczone tylko dla kobiet. Jednak to najlepszy sposób dla każdego na utrzymanie skóry nawilżonej i wolnej od zmarszczek. Istnieją również produkty specjalnie przeznaczone dla mężczyzn.

2
Pożegnaj się z siwizną.

Siwe włosy dodają więcej mądrości, jednak nie one są naszym celem. Nawet nieliczne siwe włosy postarzają człowieka. Na szczęście jest dostępnych na rynku wiele farb do męskich włosów, które pozwolą ten proces ukryć.

3
Ochrona skóry.

Niezależnie od wieku, ważne jest, aby chronić swoją skórę. Jednym z kluczowych sposobów na uniknięcie starzenia się jest przeciwsłoneczna ochrona. Dla podwójnej ochrony spróbuj używać balsamu nawilżającego, który zawiera wysoki współczynnik ochrony przeciwsłonecznej.

4
Ładny uśmiech.

Z wiekiem nasze zęby przestają błyszczeć. Można to skorygować, za pomocą produktów wybielających, lub wizyty u dentysty. Jasny i biały uśmiech może odjąć wiele lat od wyglądu.

5
Golenie.

Zarost może działać, tylko w przypadku znanych gwiazd. Dzięki niemu można tylko zyskać kilka lat. Więc pamiętaj o goleniu brody.

6
Schudnij.

W raz z wiekiem należy jeszcze bardziej dbać o swoje ciało. Jedną z głównych przyczyn zmarszczek jest stres a ćwiczenia są świetnym sposobem na jego redukcję. Aktywność również pomaga dotlenić organizm, dzięki czemu zwiększy się przepływ krwi do organów i skóry. Nie wspominając o zmniejszeniu mięśnia piwnego.

7
Akcesoria.

Używanie akcesoriów może mieć duży wpływ na wygląd. Nie musisz się upodabniać od razu do nastolatków, jednak możesz nieco unowocześnić swój styl. Zacznij od zakupu nowego portfela, następnie zmień resztę gadżetów na nowsze i bardziej stylowe.

8
Rozjaśnienie.

Dodanie nieco kolorów do garderoby może mieć duże znaczenie w postrzeganiu Twojej osoby. Jednak nie przesadź. Po pierwsze poszukaj kolorów, które dopełnią odcień Twoich oczu i skóry. Zachowaj minimalizm, ubierając prosty, kolorowy krawat i kolorową koszulę. Dzięki nim na pewno rozjaśnisz swój całokształt.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane