Obrączki ślubne

Jak rozpoznać, że mężczyzna jest gotowy na małżeństwo?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

4
Jego plany to ty

Wszystkie plany, jakie podejmuje wiążą się zawsze z tobą. Jeżeli mówi o wyjeździe na weekend jest to wasz wspólny wyjazd. Jeżeli idzie na urodziny do znajomych nie musisz się go pytać czy sam czy z tobą, bo wiesz, że bez ciebie zostałby w domu. Ważne jest również to jak mówi o was czy mówi "ja" i "ty" czy mówi "wy", "nas". Jeżeli określa was, jako jedność to znaczy, że tak właśnie myśli o waszym związku.

5
Nie musisz odgadywać przyszłości

Jeżeli mówi o przyszłości o ewentualnej zmianie pracy i miejscu zamieszkania licząc się z twoim zdaniem, pytając, co o tym sądzisz to znaczy, że chce abyś w tym uczestniczyła i nie wyobraża sobie tych zmian bez ciebie.

6
Macie swój staż

Widzisz ciągłe zainteresowanie z jego strony. Zawsze szuka czasu, aby tylko z tobą być. Nieważne, co robicie, może tylko się do siebie przytulacie nic nie mówiąc, ale on i tak chce to robić nie czując się skrępowanym. Jeżeli jego zainteresowanie trwa mimo tego, że jesteście ze sobą już grubo ponad rok to znaczy, że jesteście po prostu dla siebie stworzeni.

« Poprzednia Strona 2 z 3

Powiązane porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

GdzieWesele.pl_Poleca
Dzisiaj 15:55
A ja się w pewien sposób zgodzę z artykułem, nie chodzi o to że zawsze chodzicie gdzieś razem, czy o to że za każdym razem kiedy dzwonisz on odbierze, tu chodzi o pewność, o poczucie że jesteście jednością i nie musisz się zastanawiać gdzie on jest, co robi, czy jesteś dla niego ważna.
klic
Dzisiaj 10:00
kto to pisał. Nawet ja bym nie chciała takiego faceta. Na początku ok ale że wszędzie razem? Każdy lubi wyjść ze swoimi znajomymi a poza tym. Często się zdarza że nie odbierzesz telefonu zawsze i wszędzie. W ogóle śmiać mi się chce