Obrączki ślubne

Jak rozpoznać, że mężczyzna jest gotowy na małżeństwo?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Długo zastanawiałaś się czy to on. Czy to jest odpowiedni moment, aby sformalizować związek, w którym jesteście? Jeżeli chcesz dowiedzieć się czy twój mężczyzna jest gotowy do zawarcia związku małżeńskiego przeczytaj poniższy artykuł.
1
Otwarcie mówi o uczuciach

Jeżeli twój partner otwarcie i wprost mówi o uczuciu, jakim cię darzy to dobry znak, że tak samo otwarcie podchodzi do waszej przyszłości. Jeżeli mężczyzna chciałby zostać twoim mężem zaczyna zachowywać się tak jak już by nim był. Myśli o was jak o małżeństwie, dlatego wciela się w taką rolę.

2
Nie jesteś sekretem

Postarał się o to, abyś dobrze poznała jego rodzinę, przyjaciół czy kolegów z pracy. Dużo ci na ich temat opowiada, tak samo wiele ty wiesz na ich temat. Nie traktuje cię jak osobę, którą należy przed wszystkimi ukryć. Chce oznajmić całemu światu, że jesteś jego kobietą i ma w stosunku do ciebie poważne plany.

3
Dla ciebie jest zawsze dostępny

Nieważne ile razy byś chciała z nim rozmawiać on zawsze podejmuje z tobą rozmowę. Nie przejmuje się nadmiarem obowiązków w pracy gdyż zawsze znajdzie dla ciebie tą chwilkę. Pamiętaj tylko abyś nie przesadzała z telefonami.

4
Jego plany to ty

Wszystkie plany, jakie podejmuje wiążą się zawsze z tobą. Jeżeli mówi o wyjeździe na weekend jest to wasz wspólny wyjazd. Jeżeli idzie na urodziny do znajomych nie musisz się go pytać czy sam czy z tobą, bo wiesz, że bez ciebie zostałby w domu. Ważne jest również to jak mówi o was czy mówi "ja" i "ty" czy mówi "wy", "nas". Jeżeli określa was, jako jedność to znaczy, że tak właśnie myśli o waszym związku.

5
Nie musisz odgadywać przyszłości

Jeżeli mówi o przyszłości o ewentualnej zmianie pracy i miejscu zamieszkania licząc się z twoim zdaniem, pytając, co o tym sądzisz to znaczy, że chce abyś w tym uczestniczyła i nie wyobraża sobie tych zmian bez ciebie.

6
Macie swój staż

Widzisz ciągłe zainteresowanie z jego strony. Zawsze szuka czasu, aby tylko z tobą być. Nieważne, co robicie, może tylko się do siebie przytulacie nic nie mówiąc, ale on i tak chce to robić nie czując się skrępowanym. Jeżeli jego zainteresowanie trwa mimo tego, że jesteście ze sobą już grubo ponad rok to znaczy, że jesteście po prostu dla siebie stworzeni.

7
Jesteście zarówno parą jak i przyjaciółmi

On traktuje cię nie tylko, jako swoją ukochaną kobietę, ale również jesteś dla niego przyjaciółką. Powierza ci swoje sekrety, zdradza swoje problemy – chce abyś uczestniczyła w jego życiu. Nie boi ci się wyznać prawdy, bo wie, że potrafisz go zrozumieć.

8
Chce wiedzieć wszystko o tobie

Jeżeli twój facet idzie o krok dalej chcąc wiedzieć, co lubisz jeść, jaką muzykę słuchasz, jak się lubisz ubierać i gdzie to znaczy, że liczy się z twoim zdaniem i chce w tych twoich drobnych sprawach również uczestniczyć. Jego głębokie zaangażowanie w związek możesz poznać również po tym czy interesuje go twoja opinia odnośnie tego, co ma zamiar zrobić, jaką decyzję podjąć.

9
On szanuje twoje decyzje

Nie musisz się czuć jak osoba, która musi mu dogodzić na każdym kroku. Wiesz, że możesz mieć swoje zdanie odmienne od jego a on nie robi ci z tego tytułu wymówek i nie krytykuje. Zrezygnuje z meczu piłki nożnej, jeśli go o to poprosisz.

10
Potajemnie próbuje sprawdzić rozmiar twojego pierścionka

Jeżeli zauważyłaś, że ostatnio kręcił się obok twojej szkatułki z biżuterią i dziwnym trafem jeden z pierścionków zniknął i nieoczekiwanie pojawił się po kilku dniach to możesz być pewna, że koniecznie musiał mieć rozmiar. Zakładam, że zakupił pierścionek a teraz tylko czeka na odpowiedni moment, aby klęknąć przed tobą i się oświadczyć.

?

Wskazówki
* Te kilka przykładów może ci pomóc w odgadnięciu, jakie on ma plany w stosunku do ciebie. Myślę, że to są podstawowe objawy miłości, która się może skończyć tylko na kobiercu ślubnym.
* Tak naprawdę nie ma reguły, jaki wiek jest odpowiedni do zawarcia związku i nie ma też reguły jak długo para musi się ze sobą spotykać, aby taką decyzję podjąć. Choć życie w nieformalnym związku może być zabawne i nie niesie ze sobą aż tylu zobowiązań to emocje, jakie was łączą mogą przerodzić się chęć zrobienia kolejnego kroku.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

GdzieWesele.pl_Poleca
11.10.2017
A ja się w pewien sposób zgodzę z artykułem, nie chodzi o to że zawsze chodzicie gdzieś razem, czy o to że za każdym razem kiedy dzwonisz on odbierze, tu chodzi o pewność, o poczucie że jesteście jednością i nie musisz się zastanawiać gdzie on jest, co robi, czy jesteś dla niego ważna.
klic
14.07.2016
kto to pisał. Nawet ja bym nie chciała takiego faceta. Na początku ok ale że wszędzie razem? Każdy lubi wyjść ze swoimi znajomymi a poza tym. Często się zdarza że nie odbierzesz telefonu zawsze i wszędzie. W ogóle śmiać mi się chce