Seks w łóżku

Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
9
Nie jecie razem

Para która je razem pozostaje razem na zawsze. Wspólny posiłek potrafi bardzo zbliżyć do siebie. W momencie, gdy jecie razem wytwarza się hormon szczęścia co ułatwia prowadzenie miłej rozmowy.

10
Prysznic po seksie

Zazwyczaj po seksie masz ochotę odpocząć, przytulić się do drugiej osoby i porozmawiać. To normalne jeśli jesteś zakochana. Jeżeli on zaraz po seksie wskakuje pod prysznic i zbiera się do wyjścia, sytuacja jest oczywista. Nie łudź się i nie tłumacz sobie jego zachowania.

11
Nie rozmawia z tobą

Jedyne miejsce i czas kiedy możecie porozmawiać to sypialnia. Nie ma ochoty po prostu z tobą pogadać w innym czasie. Nie ma nawet ku temu okazji bo widzicie się tylko w sypialni.

12
Nie wiesz nic na jego temat

Jedyne co wiesz o nim to numer jego telefonu komórkowego. Zresztą gdy do niego dzwonisz w ciągu dnia nie ma czasu z tobą rozmawiać zbywając cię obowiązkami w pracy czy czymkolwiek innym ale cię zbywa.

13
Tylko seks

Nie oszukuj się, jedyne co was łączy to seks i nic więcej.

14
Unika cię w miejscach publicznych

Widziałaś go z daleka w centrum handlowym i jesteś pewna, że on też cię dostrzegł ale zanim zdarzyłaś zareagować zniknął z pola widzenia. Gdy mu o tym powiedziałaś kategorycznie zaprzeczył, że był tam gdzie go widziałaś.

15
Jest z tobą tylko wtedy gdy uprawiacie seks

Niestety to brutalne ale jeżeli widzisz go tylko będąc na nim lub pod nim to pewne, że on chce cię widzieć tylko w takich sytuacjach. Nie oszukuj się.

?

Wskazówki
* Myślę, że odczytanie prawdziwych intencji mężczyzny nie jest wcale takie trudne. Przede wszystkim twoja intuicja wiele ci podpowie na samym początku. Jeżeli jesteś zwolenniczką seksu bez zobowiązań to nie widzę w tym nic złego. Jeżeli z kolei łudzisz się że facet z którym sypiasz, będzie tym z którym spędzisz resztę życia to musisz zakończyć ten związek.

Powiązane porady

pozycja snu w związku
Idealny związek
Chłopak i dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Aleksandra
23.01.2017
Miałam kiedyś chłopaka, tak bardzo go kochałam, myślałam, że on też mnie...
Kiedy zaszłam w ciążę, zostawił mnie z dzieckiem... Teraz nie płaci nawet alimentów...
Taka jest prawda, że facetom chodzi tylko o seks...
Zakręcona
21.12.2016
Po przeczytaniu wiem jeszcze mniej niż wcześniej. Mam taki ciekawy przypadek faceta. Niby chce ode mnie tylko jednego, niby nie chce związku i mówi mi to wszystko wprost. Ale jego zachowanie nie jest takie całkiem jednoznaczne. Nie sypiamy ze sobą, bo ja nie chcę (związku też nie, tak powiedziałam). Nie przeszkadza mu to żeby co jakiś czas do mnie się odezwać. I zawsze się szczerze cieszy, gdy się gdzieś przypadkiem spotkamy. O jego rodzinie coś tam wiem, o przeszłości, problemach. Przecież gdyby tak do końca tylko o jedno mu chodziło, to dawno by sobie inną chętną znalazł i miał mnie gdzieś.
I powiecie, że to kobiety są skomplikowane :)
ja
09.02.2015
wszystko sie zgadza . Ale na pytanie wprost zaprzecza i twierdzi ze ciężko się mu zakochać :)
landrynka
25.07.2014
Wszystko co tu przeczytałam jest w stu procentach prawdą. Do dupy z takimi facetami !
zenek50zenek
26.03.2013
no po takich wskazówkach to facetowi ewidentnie chodzi tylko o seks