Seks w łóżku

Jak rozpoznać, że jemu chodzi tylko o seks?

AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl
Słyszałam wielokrotnie od moich znajomych, które spotkały faceta, a seks z nim był po prostu rewelacyjny. Niestety rozczarowały się po krótkim czasie, gdy okazało się, że on dzwoni tylko wtedy, gdy ma ochotę na małe bzykanko. Niestety faceci niekiedy mają takie płytkie podejście. Wiążą się z kobietą, tylko ze względu na regularny seks, mając nadzieję że gdzieś po drodze poznają kobietę którą pokochają. Jeżeli chcesz sprawdzić czy facetowi którego ostatnio poznałaś nie chodzi tylko o jedno, przeczytaj ten artykuł.
1
Seks za każdym razem

Za każdym razem kiedy się widzicie on dąży do jednego. Nie zaprasza cię do kina, nie bierze do znajomych, tylko prosto do swojego łóżka.

2
Przychodzi tylko w nocy

Zazwyczaj jak dzwoni z propozycją spotkania to najwcześniej kiedy może do ciebie zaglądnąć to 22 w nocy. Ogólnie jest bardzo zapracowany i nadmiar obowiązków nie pozwala mu na spotkania we wcześniejszej godzinie.

3
Nigdzie cię nie zaprasza

Nie poznałaś jeszcze jego znajomych, nie byliście razem w kinie czy gdziekolwiek gdzie jest więcej osób niż ty i on. Najchętniej zabiera cię do swojej sypialni lub przyjeżdża do ciebie i oczywiście wasze spotkania kończą się w łóżku.

4
Nie mówi o rodzinie i znajomych

Nigdy nie słyszałaś nic na temat jego rodziny czy znajomych. Nie wiesz czy ma rodzeństwo i kumpli z którymi spotyka się na piwo. Jeżeli tak, to jest proste - on nie ma ochoty cię wtajemniczać bo i po co. Jedyne plany jakie z tobą wiąże to kolejny i kolejny orgazm.

5
Nie interesuje go twoja rodzina i przyjaciele

Podobnie jak on nie mówi o swoich najbliższych to tak samo nie chce słyszeć tego od ciebie. Wniosek jest ten sam co wyżej – liczy na niezłego loda w twoim wykonaniu i na nic więcej.

6
W każdym przekazie z jego strony jest seks

Każda wasza rozmowa czy SMS-y, które pisze mają podłoże seksualne. Tylko jedno mu w głowie, więc po co się będzie wysilał na miłe słowa czy zainteresowanie twoimi sprawami.

7
Spotyka się tylko tam gdzie możecie uprawiać seks

Jedyne miejsca, w których chce się z tobą spotkać, to takie gdzie moglibyście wygodnie się pokochać. Jak nie chciało mu się posprzątać u siebie na mieszkaniu to zabierze cię na przejażdżkę samochodem i zaparkuje w ustronnym miejscu wiadomo po co.

8
Nie zostaje do rana

Jeżeli trafisz na takiego gościa przekonasz się o co mu tak naprawdę chodzi po tym jak długo u ciebie zostaje. Jeżeli wpada ok. 22 czy później a po 2 godzinach okazuje się, że ma pilną sprawę to na bank zmywa się po prostu, żeby nie zostać z tobą do rana. Zrobił co miał zrobić i znika pod osłoną nocy.

9
Nie jecie razem

Para która je razem pozostaje razem na zawsze. Wspólny posiłek potrafi bardzo zbliżyć do siebie. W momencie, gdy jecie razem wytwarza się hormon szczęścia co ułatwia prowadzenie miłej rozmowy.

10
Prysznic po seksie

Zazwyczaj po seksie masz ochotę odpocząć, przytulić się do drugiej osoby i porozmawiać. To normalne jeśli jesteś zakochana. Jeżeli on zaraz po seksie wskakuje pod prysznic i zbiera się do wyjścia, sytuacja jest oczywista. Nie łudź się i nie tłumacz sobie jego zachowania.

11
Nie rozmawia z tobą

Jedyne miejsce i czas kiedy możecie porozmawiać to sypialnia. Nie ma ochoty po prostu z tobą pogadać w innym czasie. Nie ma nawet ku temu okazji bo widzicie się tylko w sypialni.

12
Nie wiesz nic na jego temat

Jedyne co wiesz o nim to numer jego telefonu komórkowego. Zresztą gdy do niego dzwonisz w ciągu dnia nie ma czasu z tobą rozmawiać zbywając cię obowiązkami w pracy czy czymkolwiek innym ale cię zbywa.

13
Tylko seks

Nie oszukuj się, jedyne co was łączy to seks i nic więcej.

14
Unika cię w miejscach publicznych

Widziałaś go z daleka w centrum handlowym i jesteś pewna, że on też cię dostrzegł ale zanim zdarzyłaś zareagować zniknął z pola widzenia. Gdy mu o tym powiedziałaś kategorycznie zaprzeczył, że był tam gdzie go widziałaś.

15
Jest z tobą tylko wtedy gdy uprawiacie seks

Niestety to brutalne ale jeżeli widzisz go tylko będąc na nim lub pod nim to pewne, że on chce cię widzieć tylko w takich sytuacjach. Nie oszukuj się.

?

Wskazówki
* Myślę, że odczytanie prawdziwych intencji mężczyzny nie jest wcale takie trudne. Przede wszystkim twoja intuicja wiele ci podpowie na samym początku. Jeżeli jesteś zwolenniczką seksu bez zobowiązań to nie widzę w tym nic złego. Jeżeli z kolei łudzisz się że facet z którym sypiasz, będzie tym z którym spędzisz resztę życia to musisz zakończyć ten związek.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

list miłosny
pozycja snu w związku
dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Aleksandra
23.01.2017
Miałam kiedyś chłopaka, tak bardzo go kochałam, myślałam, że on też mnie...
Kiedy zaszłam w ciążę, zostawił mnie z dzieckiem... Teraz nie płaci nawet alimentów...
Taka jest prawda, że facetom chodzi tylko o seks...
Zakręcona
21.12.2016
Po przeczytaniu wiem jeszcze mniej niż wcześniej. Mam taki ciekawy przypadek faceta. Niby chce ode mnie tylko jednego, niby nie chce związku i mówi mi to wszystko wprost. Ale jego zachowanie nie jest takie całkiem jednoznaczne. Nie sypiamy ze sobą, bo ja nie chcę (związku też nie, tak powiedziałam). Nie przeszkadza mu to żeby co jakiś czas do mnie się odezwać. I zawsze się szczerze cieszy, gdy się gdzieś przypadkiem spotkamy. O jego rodzinie coś tam wiem, o przeszłości, problemach. Przecież gdyby tak do końca tylko o jedno mu chodziło, to dawno by sobie inną chętną znalazł i miał mnie gdzieś.
I powiecie, że to kobiety są skomplikowane :)
ja
09.02.2015
wszystko sie zgadza . Ale na pytanie wprost zaprzecza i twierdzi ze ciężko się mu zakochać :)
landrynka
25.07.2014
Wszystko co tu przeczytałam jest w stu procentach prawdą. Do dupy z takimi facetami !
zenek50zenek
26.03.2013
no po takich wskazówkach to facetowi ewidentnie chodzi tylko o seks