Akupresura twarzy

Jak uciskać punkty energetyczne na twarzy, aby być piękniejszą?

ZdrowieZdrowie - specjalista Tipy.pl
Akupresura twarzy
1 z 5
Akupresura to chińska metoda leczenia praktykowana już od kilku tysięcy lat. Człowiek, zwierzęta, rośliny a nawet kamienie posiadają swoistą energię, która pobudza je do życia. Jest to energia Qi na którą składają się dwie przeciwstawne sobie siły - siła żeńska Yin oraz męska Yang. Energia Qi krąży w organizmie w sposób bezustanny, poprzez wytyczone szlaki nazwane meridianami. Wszystkie meridiany składają się z określonej liczny punktów chińskich. Oddziałując na nie możemy poprzez układ nerwowy wpływać na nasze zdrowie i wygląd.
1
uciskanie punktów na twarzy - krok 1
Aby Twoje spojrzenie było bardziej wyraziste należy uciskać opuszkami palców skórę u nasady nosa (po obydwu stronach nosa na wysokości oczu). Dzięki temu uciskowi napięte mięśnie powiek staną się rozluźnione a Twoje oczy odzyskają blask.
2
uciskanie punktów na twarzy - krok 2
Jeśli chcesz, aby Twoje czoło było gładkie a bruzdy łagodniejsze uciskaj opuszkami palców skórę na czole, pod linią włosów na wysokości źrenic.
3
uciskanie punktów na twarzy - krok 3
Aby cera była promienna uciskaj punkty na skroniach. Będziesz wyglądać pogodniej a cera nabierze zdrowych kolorów.
4
uciskanie punktów na twarzy - krok 4
Owal twarzy będzie bardziej wyraźny jeśli będziesz regularnie uciskać bruzdę biegnącą od kącików ust w kierunku brody.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

olejek z witaminą E
rozświetlona cera
parówka na twarz

Komentarze (0)

* Pola wymagane