zgaga

Jak pozbyć się zgagi?

5
Dla amatorów smakowych alkoholi, istnieje sposób oparty na nalewce orzechowej, którą należy spożywać co wieczór przez trzy dni.
6
Doraźnie można sobie również pomoc wypijając duszkiem szklankę schłodzonego mleka.
7
Także akupresura ma swoje sposoby. Zalecane jest uciskanie punktu między kościami obojczykowymi w zagłębieniu między nimi. Dwie minuty masażu tego punktu, pomogą nam zapomnieć o zgadze natychmiast.
8
Przy wielu dolegliwościach żołądkowych zalecany jest proszek z węgla drzewnego. Jeśli będziemy trzy razy dziennie wypijać herbatę z dodatkiem polowy łyżeczki takiego proszku, pozbędziemy się też zgagi i to na dłuższy czas.
9
Pomysłowość ludzka nie zna granic. Wymyślono więc mieszankę pasty do zębów z odrobiną wody. Nie jest to może zbyt zdrowy i smaczny sposób, ale może okazać się ratunkiem w momencie, gdy nie mamy pod ręką nic innego co mogłoby przynieść nam ulgę.
10
Najważniejsze i najskuteczniejsze jednak jest prowadzenie zdrowej i zbilansowanej diety. Rezygnacja z nadmiaru tłuszczu, słodyczy i nie przejadanie się, przyniosą korzystne efekty nie tylko w związku ze zgagą, ale poprawi się też nasza figura, cera, oraz ogólna kondycja.

Powiązane porady

refluks żołądka
zgaga
sok z ziemniaka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

pab23320
10.08.2016
Kiedy ostatnio miałem zgagę to pozbyłem jej się w parę sekund :) Zastanawiacie się jak? Sami zobaczcie tutaj: https://antyzgaga.wordpress.com/