Tanie kupowanie

Jak tanio kupować?

EwelajnEwelajn - specjalista Tipy.pl
Jak i gdzie kupować tanio? Oszczędność jest w modzie a przepłacają tylko Ci, którzy cierpią na nadmiar pieniędzy. Jeśli nie wiesz jak zaoszczędzić trochę pieniędzy na kosmetyczkę czy karnet do klubu fitness poniżej przedstawiamy parę sposobów, o których należy zawsze pamiętać przed wybraniem się na zakupy.
P

* czas i cierpliwość

1
Poluj na okazje, zniżki, wyprzedaże oraz przeceny

Bądź na bieżąco w sprawie przecen, zniżek, wyprzedaży oraz okazji. Wiele sklepów oferuje sprzedaż niektórych artykułów po okazyjnych cenach w wybrane przez siebie dni. Wyprzedaże są zwykle sezonowe, jednak trwają dość długo, zatem mamy wtedy sporo czasu na polowanie za wymarzonym ciuchem. Jeśli chodzi o super i hipermarkety właściwie codziennie można kupić coś po okazyjnej cenie. W sklepach z odzieżą również zdarzają się takie dni np. zniżki z okazji Dnia Kobiet. Dowiedz się w swoich ulubionych sklepach kiedy będą takie okazje. Jeśli podoba Ci się konkretny produkt czy ubranie, spytaj czy będzie objęte niedługo promocją lub czy może zostanie przecenione ponieważ np. jest z zeszłej kolekcji.

2
Targuj się

Targowanie się jest dobrym sposobem na zakup różnych produktów po atrakcyjniejszych cenach. O ile w sklepach spożywczych targowanie się nie wchodzi w grę, o tyle w sklepach z odzieżą mamy już całkiem spore szanse na wynegocjowanie niższej ceny, niż widnieje na metce. W zależności od tego z kim rozmawiamy (pracownikiem, kierownikiem, managerem), możemy dostać zniżkę nawet do około 15% (zdarza się że nawet więcej). Należy pamiętać o tym, że ta zniżka nam się nie należy, zatem nie można jej wymagać i żądać tylko bardzo ładnie i grzecznie poprosić. Odrobina lizusostwa nie zaszkodzi.

3
Wyprzedaże
Kupony, rabaty, zniżki

Wiele sklepów jak również kin, basenów, teatrów posiada zniżki dla posiadaczy różnego typu kart klubowych czy studenckich.

4
Wyszukiwarki zniżek

Udostępnione w internecie wyszukiwarki zniżek, aż same się proszą o korzystanie z nich. Dzięki nim możemy szybko sprawdzić jakie zniżki oferowane są przez sklepy w naszym mieście. Przykładową wyszukiwarką zniżek jest Znizkuj.pl, Ebon.pl, Groupon.pl, Rabatowy24, Sweetdeal.pl itd.

Powiązane porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

niezdecydowana69
10.04.2013
Hej ja z kolei jestem fanką klubów zakupowych! Moim zdaniem jest to super oferta. Można kupić rzeczy luksusowych marek (Prada, Ralph Lauren, YSL, Diesel) w niskich cenach ! Słyszałam tez, że wchodzi kolejny klub - Coracon i podobno można dostać na start dodatkowo 10% rabatu .
majkaku.95
13.12.2012
Trzeba wyszukiwać ciekawych wyprzedaży, jak najtańszych sklepów. Jeżeli spodoba nam się jakiś produkt, wypatrzmy najlepszą ofertę w internecie. Sklepy mają bardzo różne ceny i często najlepiej je porównać. Ostatnio robiłam przeprowadzkę, kupowałam meble w Ikei, ale mają tam tak drogi transport, że musiałam zrezygnować z ich usług w tym względzie, bo po prostu mi się to nie opłacało. Jest sporo innych firm transportowych, które z chęcią przejmą nasze pudła i zawiozą je bezpiecznie na miejsce. Ja skorzystałam z usług firmy http://fracht.pl/. Wszystko odbyło się szybko, sprawnie i, co dla mnie ważne, nie przepłaciłam. Podobnie jest z innymi usługami. Zawsze trzeba wyszukać najbardziej odpowiedniego rozwiązania, bo raczej nie ma tak, że nie da się czegoś zrobić taniej.
Arni
03.12.2012
Polacy kupujcie taniej nawet 50 % i to gdzie? W Wielkiej Brytanii!
Na Amazon.co.uk można niektóre produkty kupić o połowę taniej niż
w Polsce z darmową dostawą do naszego kraju. Szczegóły pod hasłem w Googlach "jak kupować na amazon.co.uk" Darmowy Ebook na ten temat do pobrania za darmo