Sex przez Internet

Jak znaleźć kochankę?
AgaKAgaK - specjalista Tipy.pl

Jak długo można wytrzymać bez seksu? Niezbyt długo. Mimo tego, że wokół jest wiele wolnych kobiet znalezienie sobie kochanki może nie być wcale takie proste. Singielki przewijają się w twoim życiu codzienne to w pracy, zakupach czy siedzą przy stoliku obok i nic z tego. Całe szczęście mamy Internet i portale randkowe, które umożliwiają łatwy kontakt z płcią przeciwną. Znajdź kochankę przez Internet, a jak nie wiesz jak to zrobić to przeczytaj poniższy artykuł.
1
Stwórz odpowiedni profil

Tylko od ciebie będzie zależało jak będzie wyglądał twój profil w Internecie. Pamiętaj pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, więc dokładnie przemyśl to jak się zaprezentujesz. Wybierz odpowiednie zdjęcie i napisz coś oryginalnego. Mężczyźnie często są odrzucani na takich portalach, ponieważ napiszą coś głupiego albo absolutnie nic.

2
Pokaz się on line

Już wiesz jak masz się zaprezentować. Dla zwiększenia szansy na poznanie kochanki zaloguj się na kilku portalach randkowych. Przeglądnij strony poszukaj kobiety, która ci będzie odpowiadała. Tak naprawdę większość mężczyzn zalogowanych na takich stronach robi to w konkretnym celu a z kobietami jest troszkę inaczej. Wiele z nich szuka romantycznej miłości i nie zgodzi się na spotkania tylko w jednym celu.

3
Sex czat
Czatuj

Jeśli spodoba ci się jakaś kobieta napisz do niej. Nie oczekuj, że po dwóch zdaniach będzie rozchylała nogi przed tobą. Przede wszystkim musisz być czarujący i zabawny, nie zdradzaj jej od razu wszystkiego o sobie – tajemnice potrafią być bardzo podniecające. Musisz wyczuć czy kobieta, z którą rozmawiać jest zainteresowana tym samym, co ty, czy po prostu szuka sobie chłopaka.

4
Seks randka
Umów się

Jeśli czujesz, że zbudowałeś odpowiednie relacje z kobietą, z którą czatowałeś zaproponuj spotkanie. Wyznacz miejsce i czas. Jeżeli jest również zainteresowana to na pewno się zgodzi. Być może okaże się strzałem w dziesiątkę, który zapełni pustkę w twojej sypialni.

?

Wskazówki
* Jak widzisz znalezienie kochanki nie jest takie trudne. Nie jest powiedziane, że uda ci się za pierwszym razem, ale nie możesz się poddawać.

Powiązane porady

Komentarze (12)

* Pola wymagane

DonBzzyk
Dzisiaj 22:23
Najłatwiej będzie chyba przez internet. Żona nas nie nakryje na mieście, bo można się umówić od razu.
euzebiasz
Dzisiaj 12:25
Ja swoja poznałem przez internet.
Patrick
Dzisiaj 18:17
Jak ktoś szuka milej znajomości, to są różne opcje do poznania.
Pio58
Dzisiaj 13:52
Jaki komentarz
Tomcio
Dzisiaj 12:58
Mma
As009
Dzisiaj 15:01
Szukam
Pablo
Dzisiaj 08:48
szukam dziewczyny do 30 lat
Marek1990
Dzisiaj 09:00
Dobre porady ;) Też od jakiegoś czasu spotkam się w taki sposób z kobietami jestem zadowolony. Jeśli mogę polecić portal, to ten jest w miarę porządny i uczciwy.
wde
Dzisiaj 09:00
dsdssd
Mk1983
Dzisiaj 09:20
Cześć ja mam 30lat i szukam starszej kochanki